• سه‌شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400020705136
  • خبرنگار : 50189

توسط مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان انجام می شود؛

برگزاری مسابقه کشوری حفظ سوره "نباء" در ماه رمضان

برگزاری مسابقه کشوری حفظ سوره "نباء" در ماه رمضان

ایسنا/کرمان مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: این مجمع در چهارمین برنامه کشوری خود، همزمان با ماه رمضان اقدام به برگزاری مسابقه سراسری حفظ سوره "نباء" کرده است.

"حمیدرضا توحیدی" امروز هفتم اردیبهشت ماه اظهار کرد: رسول خدا (صلی الله علیه و آله) در فضیلت سوره نباء فرمودند"سوره نبأ را یاد بگیرید؛ اگر می‌دانستید چه برکاتی در آن نهفته است کارهایتان را تعطیل کرده، آن را می‌آموختید و به وسیله آن به خدا تقرب می‌جستید. خداوند به واسطه این سوره گناهان شما را جز شرک ورزیدن به او می‌آمرزد".

وی افزود: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در نظر دارد در چهارمین برنامه کشوری خود، همزمان با ماه مبارک رمضان امسال اقدام به برگزاری مسابقه سراسری حفظ سوره نباء و تقدیم آن به پیشگاه مقدس امیرالمومنین علی(علیه السلام) کند.

توحیدی بیان کرد: مجمع از علاقه مندان به قرآن کریم از تمام نقاط کشور دعوت می کند تا در این مسابقه که آزمون آن از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد، مشارکت کنند و ضمن بهره مندی از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، دانش قرآنی خود را توسعه دهند.

 وی افزود: این برنامه به همت یک گروه از اساتید قرآنی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان، بزرگ ترین مرکز قرآنی در جنوب شرق ایران، طراحی و با استانداردهای بالا و دقت نظر اجرا خواهد شد.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به شرایط، زمان ثبت نام در این آزمون و تاریخ برگزاری آن عنوان کرد: حداقل سن ۷ سال است و ۲۳ ماه رمضان آخرین موعد ثبت نام است. همچنین ثبت نام از طریق مراجعه به سایت اینترنتی مجمع  gharyan.ir  یا تماس با شماره تلفن ۰۳۴۳۲۲۲۹۱۹۲ صورت می گیرد.

وی درباره هدایای برندگان نیز گفت: ۳۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی که از طریق قرعه کشی به نفراتی که ۸۰ درصد نمره را کسب کنند، شامل یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی،  ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و  ۱۰۰ جایزه  یک میلیون ریالی اهدا می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha