• شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400020402310
  • خبرنگار : 50093

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

انتشار ویدئوی کودک‌آزاری در راستای تخریب باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بود

انتشار ویدئوی کودک‌آزاری در راستای تخریب باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بود

ایسنا/خراسان رضوی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ویدئو کودک‌آزاری هوادار باشگاه استقلال به نظر می‌رسد ساختگی بوده و سازندگان آن به دنبال تخریب وجهه باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بودند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پخش و انتشار ویدئو کودک‌آزاری هوادار باشگاه استقلال در فضای مجازی اظهار کرد: این ویدئو به نظر می رسد ساختگی است و با توجه به صحبت‌هایی که در آن رد و بدل می‌شود، گویا واقعی نیست و مشخص است که با پخش این ویدئو می‌خواهند وجهه باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را خراب کنند.

وی افزود: البته سازندگان این کلیپ دستگیر شده‌اند، ولی ساخت و انتشار این ویدئوها در فضای مجازی دیگر جایی در فوتبال کنونی ندارد. با توجه به بازخوردهای فراوان و سریع در فضای مجازی مشخص است این کلیپ ساختگی بوده. البته که آزار کودکان به هر عنوانی کار زشت و ناپسندی است. قصد و نیت این افراد مشخص نیست و امیدوارم در روزهای آتی قصد و نیت این افراد مشخص شود.

پیشکوست فوتبال پرسپولیس در خصوص علت تنش در فضای هواداری فوتبال ایران با وجود رابطه صمیمانه بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان هر دو تیم پایتخت، خاطرنشان کرد: در تمام دنیا هواداران افراطی هم وجود دارند و بعضا نگاه‌ها متفاوت است. رویکردشان این دسته قلیل مشخص است، اما این که بخواهیم از آزار یک پسر نوجوان سواستفاده کرده و احساسات هواداران را خدشه‌دار کنیم، کار شایسته‌ای نیست و نباید جایگاهی در فوتبال ایران داشته باشد.

بادامکی ادامه داد: برخی افراد برای جذب فالوور و لایک در فضای مجازی دست به هرکاری می‌زنند. متاسفانه در ایران اتفاقات خوب بازخورد کمتری پیدا می‌کند، اما وقتی کار اشتباهی رخ می‌دهد همه درباره آن نظر می‌دهند و کنجکاوانه موضوع را پیگیری می‌کنند. مطالبه‌گری امر بسیار مطلوبی در فضای جامعه است، اما اگر به اتفاقات زیبا و اخلاقی فوتبال ایران هم توجه شود، روزهای بهتری را شاهدخواهیم بود. این موضوع باعث می‌شود بی‌اخلاقی‌های زیادی در جامعه و فوتبال ایران رخ دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha