• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400013118869
  • منبع : نمایندگی کردستان

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان خبر داد:

اعزام مشمولان خدمت سربازی از اول اردیبهشت ماه

اعزام مشمولان خدمت سربازی از اول اردیبهشت ماه

ایسنا/کردستان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: با توجه به تداوم و تشدید همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور به حول و قوه الهی اعزام کلیه مشمولان استان در پایه اردیبهشت ماه در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

سرهنگ علی مجیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تداوم و تشدید همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور به حول و قوه الهی اعزام کلیه مشمولان استان در پایه اردیبهشت ماه در یک روز و در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به کاهش مدت آموزش سربازان، اعلام حضور در مراکز آموزشی نیروهای مسلح حداکثر 48 ساعت بوده و اعزام مشمولان در موعد مقرر با رعایت کامل دستورالعمل وپروتکل‌های بهداشتی و بدون تأخیر انجام  خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: در جهت کنترل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از قبیل معاینه و غربالگری مشمولین از طریق بهداری یا دانشگاه های علوم پزشکی در محل تجمع، ضد عفونی و گندزدایی درون و بیرون اتوبوس ها، معاینه رانندگان و کمک رانندگان و رعایت فاصله اجتماعی در داخل اتوبوس ها اقدام خواهد شد.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه  برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح واکسن مننژیت به میزان مورد نیاز در سراسر کشور توزیع شده است تصریح کرد: ضرورت دارد مشمولان برگه تلقیح واکسیناسیون مننژیت را به همراه داشته تا به مراکز آموزش نیروهای مسلح تحویل دهند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان از مشمولان خواست کلیه مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل همراه داشتن ماسک، مواد ضدعفونی کننده دست‌ها، کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و.... را رعایت کرده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و....را به همراه داشته و مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر مواد غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha