• جمعه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400012715378

امضای تفاهمنامه ساخت ۱۰۰ خانه عالم در فارس

امضای تفاهمنامه ساخت ۱۰۰ خانه عالم در فارس
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس طی تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی فارس و سازمان تبلیغات اسلامی استان، ۱۰۰ خانه عالم توسط بسیج سازندگی و کمک جهادگران گروه‌های جهادی در فارس در سال ۱۴۰۰ احداث، بازسازی و تکمیل می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی فارس در آئین انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: بر این باوریم که اگر می‌خواهیم جامعه خوب، سالم و شهر تکامل یافته به لحاظ فرهنگی داشته باشیم، باید روستاهای قوی که در همه مولفه‌های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی از رشد خوبی برخوردار باشند داشته باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج سازندگی فارس، اسماعیل قزل‌سفلی ادامه داد: برای همین منظور مجموعه‌های مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس ویژه برنامه‌هایی در این حوزه دارند که یکی از آنها استقرار روحانی و عالم به عنوان امام روستاها در کل پهنه استان فارس است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس اضافه کرد: برای این که زمینه استقرار روحانی در روستاها به خوبی شکل بگیرد نیازمند خانه‌های عالم هستیم و بسیج سازندگی در این راستا تفاهم نامه‌ای را با تبلیغات اسلامی تهیه و تنظیم کرده است.

قزل‌سفلی بیان کرد: برابر آن چیزی که در جلسه امضای تفاهم نامه مشترک بین بسیج سازندگی استان فارس و سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس عنوان شد مقرر شده تا در روستاهای بالای ۱۰۰۰ نفر با احداث خانه عالم، یک روحانی مستقر شود.

او با بیان اینکه به ۵۳۰ خانه عالم در سراسر فارس نیاز داریم، گفت: به کمک جهادگران بسیجی در حوزه‌های فنی و عمرانی، خانه‌های عالم ساخته خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس اظهار کرد: هدف مجموعه بسیج سازندگی در عرصه ساخت و تکمیل خانه‌های عالم، کمک پیشرفت فرهنگی و معنوی روستاها در کنار مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha