• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400011708171
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رییس ستاد انتخابات استان خبر داد:

رشد ۳۵ درصدی آمار داوطلبان عضویت در شوراهای روستاهای خراسان ‌جنوبی

رشد ۳۵ درصدی آمار داوطلبان عضویت در شوراهای روستاهای خراسان ‌جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: آمار ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری تا امروز نسبت به مدت مشابه در دوره گذشته، رشد ۳۵ درصدی دارد.

ناصر خوش‌ خبر، امروز سه‌شنبه ۱۷ فروردین در بازدید از محل ثبت‌نام داوطلبان در بخشداری مرکزی بیرجند از استقبال خوب داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری طی ۲ روز اول ثبت‌نام خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: روز گذشته که اولین روز نام‌نویسی متقاضیان بود، ۱۵۳ نفر برای حضور در رقابت انتخاباتی ثبت‌نام کردند و آمار ثبت‌نام کنندگان تا ساعت ۱۱ امروز - دومین روز نام‌نویسی - ۲۳۰ نفر بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی بیان کرد: افزایش آمار ثبت‌نام کنندگان، نشان دهنده اذعان نخبگان به جایگاه شورا است و نقشی که در توسعه روستا دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان مهلت تعیین شده برای نام‌نویسی متقاضیان، به همین شکل شاهد استقبال نخبگان و افراد توانمند برای عضویت در شوراهای اسلامی باشیم.

خوش خبر از همه علاقه‌مندان به حضور در این دوره از شوراها خواست، ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.

وی بیان کرد: درخواست ما از افرادی که برای نام‌نویسی، شیوه حضور و مراجعه به بخشداری‌ها را انتخاب می‌کنند، این است که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت همه کارها و برنامه‌های ماست گفت: آنچه باید مورد توجه فرمانداران و بخشداران باشد، این است که عوامل اجرایی و مراجعان به بخشداری‌ها، ضوابط بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

وی درخصوص بازدید از بخشداری‌های مرکزی بیرجند و خوسف نیز یادآور شد: هدف از این بازدیدها، خداقوت به بخشداران و همکاران بخشداری‌هاست که این روزها مشغول ثبت‌نام مراجعان هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha