• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400011708025
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

آغاز ثبت‌نام ترم بهار آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

آغاز ثبت‌نام ترم بهار آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام ترم بهار آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به صورت غیر حضوری و برای عموم مردم استان خبر داد.

سیروس رضایی در گفت‌وگو با ایسنا آموزش‌های کوتاه‌مدت را یکی از حوزه‌های تخصصی جهاد دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت‌نام ترم بهار آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت غیر حضوری برای عموم مردم استان خبر داد.

رضایی با اشاره به مزایای آموزش‌های آنلاین تصریح کرد: با استفاده از جدیدترین ابزارهای ارتباطی، مدرسان و فراگیران از طریق اینترنت و به صورت همزمان با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می‌رسانند.

وی ادامه داد: در این شیوه علاوه بر امکان ارائه محتوای دوره‌، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمون‌ها و آزمایش‌ها از فراگیران فراهم است، با استفاده از بسترهای برگزاری کلاس آنلاین، شرکت در کلاس درس برای همه افراد از هر نقطه‌ای به خصوص مناطق محروم امکان‌پذیر است و فراگیران برای حضور در کلاس، تنها به یک کامپیوتر یا موبایل متصل به اینترنت مناسب نیاز دارند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اضافه کرد: برای مرتفع کردن این نیاز سامانه‌های آموزش مجازی جهاد دانشگاهی که یک برنامه کاربردی تحت وب است با محیط فارسی و کاربری راحت برای دانشجویان و فراگیران طراحی و اجرا شده است و فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های آموزشی، دوره‌های مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.

وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی(انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی، عربی، ترکی استانبولی)، بورس در سه سطح (مقدماتی، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی)، دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، کاشت تا فرآوری زعفران، مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال محور برشمرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال  http://jchb.ir/ مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل کنند.

- مرکز آموزش شماره ۱ شهرکرد: بلوار شریعتی، خیابان شهید رجایی، پلاک ۷۰  تلفن: ۳۳۳۹۸۰۲۶ 

- مرکز آموزش شماره ۲ شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: ۲۲۴۲۵۱۷

- مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: ۳۴۲۲۱۲۳۰ - ۴۲۳۵۰۸۰

- مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: ۳۳۲۲۵۳۳۰

- مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبروی داروخانه شبانه روزی، تلفن: ۳۳۵۲۷۴۶۴

- مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: ۳۴۴۴۶۶۹۳

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha