• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400011707869
  • خبرنگار : 50024

رئیس اتاق اصناف کرج:

صف‌های طولانی مرغ کمتر اما روغن جامد همچنان کمیاب است

صف‌های طولانی مرغ کمتر اما روغن جامد همچنان کمیاب است

ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: در روزهای اول امسال با کمبود مرغ مواجه بودیم که با افزایش سهمیه البرز شاهد کاهش صفوف طولانی و متعادل شدن وضعیت هستیم.

بهروز حصاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت فعالیت صنوف در البرز اظهار کرد: در شهرستان‌های قرمز استان تنها مشاغل رسته یک که قبلا اطلاع رسانی شده اجازه فعالیت دارند و مابقی صنوف ملزم به تعطیلی هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز شهرستان طالقان که در وضعیت نارنجی و شهرستان اشتهارد که در وضعیت زرد قرار دارند،  وضعیت مابقی شهرستان‌ها قرمز است.

وی توضیح داد: در شهرستان‌های طالقان و اشتهارد هم مشاغل رسته یک و دو اجاره فعالیت دارند و سایر صنوف باید تعطیل کنند.

این مسئول با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی و بهتر شدن شرایط شیوع ویروس ادامه دارد، گفت: درست است که این تعطیلی‌ها آسیب جدی به صنوف وارد می‌کند ولی حفظ سلامت و جان مردم از هر چیز مهمتر است بنابراین در شرایط فعلی چار ای جز اعمال محدودیت نداریم.

حصاری تاکید کرد: ابلاغ تعطیلی صنوف رسته ۲،۳ و ۴ امروز به اتحادیه‌های مربوطه ارسال می‌شود و اتحادیه‌ها موظف به اطلاع رسانی به زیرمجموعه خود هستند.

وی توضیح داد: ممکن است اطلاع رسانی تعطیلی صنوف امروز به طور کامل انجام نشود ولی از فردا با متخلفان برخورد جدی می‌شود و هیچ عذری پذیرفته نیست.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز در ادامه به وضعیت تامین کالاهای اساسی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

حصاری اظهار کرد: در روزهای اول امسال با کمبود مرغ مواجه بودیم که با افزایش سهمیه البرز شاهد کاهش صفوف طولانی و متعادل شدن وضعیت هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مشکل تامین روغن نیز حل شده، گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در بازارهای استان در زمینه روغن خوراکی مایع و سرخ کردنی وجود ندارد ولی هنوز در بحث روغن جامد کمبودهایی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha