• دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400011606788
  • خبرنگار : 71516

محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی/ دادستانی: نتانیاهو از قدرت سوء استفاده می‌کند

محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی/ دادستانی: نتانیاهو از قدرت سوء استفاده می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز(دوشنبه) در دادگاه مرکزی قدس در خصوص یکی از پرونده‌هایش حاضر شد، دادستان ویژه اعلام کرد، نتانیاهو از قدرت به صورت غیرقانونی استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه عبری زبان هاآرتص، امروز جلسه محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده ۴۰۰۰ که در آن نتانیاهو به دادن رشوه به مالک سایت عبری زبان واللا برای پوشش دهی رسانه‌ای در حمایت از وی و خانواده‌اش و انتقاد از دشمنان سیاسی‌اش متهم است، در دادگاه مرکزی قدس آغاز شد. به گفته منابع، نتانیاهو در دادگاه حاضر بود.

لیئات بن آری، دادستان ویژه جرایم مالیاتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه محاکمه نتانیاهو اعلام کرد، نتانیاهو از قدرت به صورت غیرقانونی در راستای تلاش برای دستیابی به منافع از مالکان رسانه‌های اصلی برای تقویت مسائل شخصی استفاده کرده است.

بعد از اظهارات بن آری، نتانیاهو دادگاه را ترک کرد.

از سوی دیگر جنبش "شفافیت حکومت" درخواستی را به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ارائه کرد و از آویخای مندلبلیت، دادستان کل این رژیم خواست ناتوانی نتانیاهو از تصدی پست نخست‌وزیری را به صورت موقت اعلام کند.

این مرحله بخش اصلی محاکمه است و شاهدان عینی باید شهادت داده و تیم وکلای دفاع باید حضور یابند.

جلسه محاکمه نتانیاهو در هفته‌های اخیر بارها به دلیل کرونا و دلایل دیگر به تأخیر افتاده بود. نتانیاهو در جلسه ماه فوریه تمام اتهامات را رد و دادگاه را ترک کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۱۶ ۱۱:۵۴

واقعاً نظر خود شما چیست؟!!!! چگونه به راحتی بالاترین مقام اجرایی کشور به خاطر یک تخلف به دادگاه کشانده می شود. مقایسه کنید با ایران که مردم حتی نمی توانند در مورد تخلف بسیاری از مسئولین حتی لب به سخن بگشایند. آنوقت آقای میرسلیم میفرمایند در ایران آزادی بیان بیشتر از فرانسه است!!!!!!!!!!!!