• شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400011405398
  • خبرنگار : 50189

معاون استاندار کرمان:

برگزاری مراسم ماه رمضان در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است

برگزاری مراسم ماه رمضان در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: مراسم ماه رمضان در شهرهای با وضعیت آبی و زرد کرونائی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ترجیحا در فضای باز برگزار خواهد شد و در شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز مراسم ایام ماه مبارک رمضان برپا نمی شود.

دکتر"محمدصادق بصیری" پیش از ظهر امروز 14 فروردین ماه در شصت و نهمین جلسه مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به تعطیلات نوروز گفت: متاسفانه نشانه های خیز چهارم کرونا در کشور وجود دارد و آمار مبتلایان روند افزایشی پیدا کرده است.

وی روند تغییر رنگ وضعیت کرونایی شهرهای استان کرمان  را یک زنگ هشدار و اعلام خطر دانست و اظهار کرد: براساس میزان مبتلایان لازم است اقدامات پیشگیرانه به صورت جدی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان یادآوری کرد: در هفته آخر اسفند و اول فروردین در استان کرمان 11 شهر در وضعیت زرد و مابقی در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند و شهر نارنجی و قرمز نداشتیم اما در هفته دوم فروردین تعداد مبتلایان افزایش پیدا کرده و تعداد شهرهای با وضعیت زرد 16 مورد است، شش شهر در وضعیت آبی و شهرستان رفسنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

وی با ابراز تاسف از قرار گرفتن شهرستان های رفسنجان و شهربابک در وضعیت نارنجی اظهار کرد: در حال حاضر چهار شهرستان استان در وضعیت آبی کرونایی و 17 شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بصیری با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: مراسم ماه رمضان در شهرهای با وضعیت آبی و زرد با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ترجیحا در فضای باز برگزار خواهد شد و در شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز مراسم ایام ماه مبارک رمضان برپا نمی شود اما دستورالعمل جداگانه ای برای شب های قدر به زودی ابلاغ می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha