• پنجشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400011204319
  • خبرنگار : 50228

هفته نوزدهم لیگ برتر

حال و هوای آسیایی فولاد در مصاف با آلومینیوم

حال و هوای آسیایی فولاد در مصاف با آلومینیوم

ایسنا/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

هفته نوزدهم لیگ برتر از امروز (پنج‌شنبه) آغاز می‌شود که فولاد در نخستین بازی‌های سال ۱۴۰۰، در دیداری خارج از خانه به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. بازی تیم‌های نفتی خوزستان مقابل حریفان نیز روز شنبه (۱۴ فروردین‌ماه) برگزار خواهد شد.

آلومینیوم اراک - فولاد

به گزارش ایسنا، فولاد این روزها وضعیت متفاوتی دارد. این تیم ضمن رویارویی با آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم، در حال آماده شدن به بهترین نحو برای بازی مهم و حساس مقابل العین امارات در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه در ریاض عربستان است. دیداری که چشم خوزستانی‌ها به آن است تا بار دیگر فولاد را در آسیا ببینند و موفقیت آن نیز تداعی‌گر روزهای خوب گذشته این تیم برای آن ها باشد.

فولاد در حالی امروز به مصاف تیم اراکی می‌رود که به برد در این دیدار پیش از بازی با العین برای افزایش روحیه نیاز مبرم دارد. فولاد با کسب سه امتیاز این دیدار در جدول صعود نخواهد داشت اما با از دست دادن نتیجه و برد تیم آلومینیوم، این تیم اراکی است که می‌تواند حتی جایگزین فولاد در رده چهارم شود. البته تراکتوری‌ها هم که با اراکی‌ها هم امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده پنجم و یک پله بالاتر از تیم آلومینیوم هستند، با کسب تساوی دو تیم یا شکست فولاد، می‌توانند به رده چهارم صعود کنند. همین شانس را هم نفت آبادان دارد. باتوجه به حساسیت جدولی، فولاد که در نیم‌فصل دوم هماهنگ‌تر شده، مطمئنا می‌داند برد در این بازی چقدر برای حفظ جایگاهش در جدول اهمیت دارد و البته همچون دیدارهای گذشته‌اش به راحتی تسلیم شدنی نیست.

فولاد از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (۱۲ فروردین‌ماه) در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

نفت مسجدسلیمان – نساجی

نفتی ها در حالی پا به ادامه مسابقات لیگ برتر می گذارند که نتوانستند باتوجه به مشکلات مالی آن طور که باید و شاید در فصل نقل و انتقالات قوی ظاهر شوند. این تیم با خرید پنج بازیکن جدید از جمله مسلم مجدمی که پیش از این در یک تیم قطری توپ می زد و رابط، بازیکن نیم فصل اول استقلال تهران، امیدوار است که بتواند با شرایطی متفاوت به مصاف رقبا برود.

یزدی سرمربی نفت نیز که در سه دیدار اخیر روی نیمکت نفت بوده است، سه امتیاز بازی این هفته مقابل نساجی را از نان شب هم برای تیمش واجب‌تر می داند. یزدی که به بازیکنانش اعتقاد و باور دارد، به برد مقابل نساجی امیدوار است. البته اگر چه نساجی در قعر جدول قرار دارد اما مطمئنا حریف دست و پا بسته ای نیست و می تواند برای نفتی ها خطرآفرین هم باشد. این دیدار که دو تیم با انگیزه سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول رو در روی هم قرار می گیرند، می تواند دیدنی باشد.

نفتی ها از ساعت ۱۷ روز شنبه (چهاردهم فروردین) پذیرای نساجی هستند.

ذوب آهن – نفت آبادان

نفت که هفت هفته است، طعم برد را نچشیده، در دیدار این هفته به دنبال کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن و قطع نوار ناکامی اش است. البته همچنان مشکلات مالی صنعت نفتی ها پابرجا است و به همین دلیل نیز نتوانستند در نقل و انتقالات زمستانه رقابت خوبی با رقبا داشته باشند.

شاگردان پورموسوی برای این که در جدول صعود داشته باشند و حتی در صورت لغزش رقبا از رده هفتم به جایگاه چهارم نیز صعود کنند، به سه امتیاز بازی با ذوب آهن نیاز مبرم دارند. دیداری که سه امتیاز آن برای ذوب آهنی که حال و روز خوبی در جدول ندارد نیز اهمیت بسیاری دارد. باید دید این دیدار را نفت می برد و خود را در جمع مدعیان حفظ می کند یا سه امتیاز آن به ذوب آهن می رسد و به وضعیتش در جدول سر و سامان می بخشد.

بازی نفت و ذوب آهن از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه، چهاردهم فروردین در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha