• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 00062095810
  • خبرنگار : 50084

فرش‌آرای مشهد در اندیشه بازگشتی متفاوت

فرش‌آرای مشهد در اندیشه بازگشتی متفاوت

ایسنا/خراسان رضوی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در نیم‌فصل نخست خوب کار نکرد و به دنبال جبران مافات در نیم‌فصل دوم است.

لیگ برتر فوتسال امسال با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا در کویت در نیم‌فصل نخست شاهد ۲ تعطیلی بود و همین موضوع باعث شد تا برخی تیم‌ها هر بار که آماده رقابت می‌شدند و در فضای مسابقه قرار می گرفتند، با تعطیلی مدام از روند خوب خود فاصله بگیرند. فرش‌آرای مشهد هم جزو همین تیم‌ها بود که حسابی از تعطیلات لیگ متضرر شد. آنها پس از تجربه نسبتا خوب فصل گذشته از همکاری با قدرت بهادری به عنوان مربی‌بازیکن، این فصل هم با وی استارت زدند، اما اوضاع چندان بر وفق مراد پیش نرفت و حتی کار به جایی رسید که در اواخر نیم‌فصل، پس از کامبک عجیب در مشهد بهادری استعفا کرد. استعفایی که البته قابل پیش‌بینی بود توسط مدیران فرش‌آرا رد شود.

تلاش برای بقا

فرش آرا در نیم‌فصل نخست، از ۱۳ بازی کمتر از میانگین ۱ امتیاز از هر بازی را ثبت کرده و حالا برای بقا در نیم‌فصل دوم به میدان می‌رود. شاگردان قدرت بهادری به لطف نتایج ضعیف تیم‌های سفیر گفتمان و رکن‌آذین خاورمیانه مشهد، کمی خیالشان از بقا راحت است اما ممکن است در نیم‌فصل دوم هر اتفاقی رقم بخورد.

فرش‌آرا با ثبت ۳ پیروزی، ۳ تساوی و ۷ شکست در نیم‌فصل نخست، با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر است. مقاومت البرز با ۸ و رکن‌آذین با ۴ امتیاز در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند و کاندیداهای اصلی سقوط محسوب می‌شوند.

نباید فراموش کرد که رکن‌آذین با استفاده از توان حمید بی‌غم، برای بقا شانس دارد و در آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست، بالاخره طعم پیروزی را چشیده و فرش‌آرا نباید به قعرنشینی این تیم دل خوش کند. فرش‌آرا در ۱۳ بازی ۳۷ بار دروازه‌اش را گشوده دید و تنها ۲۹ بار موفق شد دروازه رقبا را باز کند. آماری که گویای وضعیت نه چندان خوب آنهاست.

ایستگاه اول، فولاد زرند

فرش‌آرا در نخستین بازی خود در دور برگشت، باید در خانه پذیرای فولاد زرند ایرانیان باشد. این دیدار از ساعت ۱۶ روز جمعه، ۴ آذرماه برگزار خواهدشد. شروع از سالن شهیدبهشتی می‌تواند فرصت خوبی برای بهادری و شاگردانش باشد تا با کسب ۳ امتیاز مسابقه، اندکی فاصله خود را با قعر جدول افزایش دهند. در آن سو فولاد زرند در رده ششم جدول است و ۱۹ امتیاز از نیم‌فصل نخست جمع کرده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha