• چهارشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 00062075298
  • خبرنگار : 50145

فرماندار چالدران:

بیش از ۵۰ درصد مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به چالدران اجرایی شد

بیش از ۵۰ درصد مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به چالدران اجرایی شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران از اجرایی شدن بیش از ۵۰ درصد مصوبات سفر اخیر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان خبر داد.

عبدالله نژاد ۴ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان، به نتایج سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان اشاره کرد و گفت: به دنبال سفر استاندار آذربایجان غربی به چالدران، اجرای ۷۶ طرح در زمینه های مختلف به تصویب رسیده بود.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۵۰ درصد از مصوبات اجرایی شده است، افزود: برای اجرای این طرحها تا کنون بیش از ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 وی از اتمام سد خاکی بابا احمد در طول ۲ماه آینده خبر داد و گفت: خط‌کشی محورهای مواصلاتی، آسفالت راههای روستایی، گاز رسانی به روستاها، آب رسانی به روستاهای مشکل دار، طرح های عمران ورزشی و احداث سایت موزه باز جنگ چالدران، ساماندهی ورودی آیدانه چالدران در محور خوی به طرف چالدران از جمله پروژه های عمرانی در حال اجرا در چالدران است.

وی با بیان اینکه این روزها شاهد صف های طولانی مقابل نانوایی های سطح شهرستان هستیم، افزود: در خصوص تامین نان شهروندان بغیر از سهمیه آرد شهرستان آرد حمایتی نیز به این شهرستان با پیگیری های لازم اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی موظف است نظارت های لازم را بر عرضه نان شهرستان داشته باشد، تاکید کرد: در صورت وجود هر گونه تخلف از سوی نانوایان برخورد جدی با متصدیان انجام خواهد گرفت.

فرماندار چالدران همچنین به اجرای اولین مراسم پاسداشت شهدای نبرد چالدران اشاره کرد و گفت: در خصوص تداوم اجرای این مراسم  کمیته ستاد برگزاری این مراسم برگزار خواهد شد.

عبدالله نژاد در ادامه سخنان خود بر تکمیل پروژه های نیمه تمام به دلیل شرایط فصل کاری  تاکید کرد و گفت: از دستگاههای اجرایی متولی پروژه انتظار می رود تا ایام الله دهه فجر این پروژه ها به اتمام برسند.

به گزارش ایسنا، فرماندار چالدران بر حضور مستمر مدیران ادارات در بین مردم تاکید کرد و گفت: با حضور پر رنگ خود در بین مردم ضمن تکریم ارباب رجوع  می توان مشکلات بسیاری از  مردم را برطرف کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha