• یکشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 00062047062
  • خبرنگار : 50037

معاون عمرانی استاندار همدان:

ظرف ۲۴ ساعت آینده لاین برگشت کنارگذر اسدآباد زیربار ترافیک می‌رود

ظرف ۲۴ ساعت آینده لاین برگشت کنارگذر اسدآباد زیربار ترافیک می‌رود

ایسنا/همدان معاون عمرانی استاندار همدان گفت: کنارگذر اسدآباد دارای برخی ایرادات جزئی در زمینه ایمنی از نظر پلیس راه بوده که مقرر شد این ایرادات و نواقص ظرف ۲۴ ساعت آینده مرتفع و لاین برگشت کنارگذر از سمت کرمانشاه برای زائران اربعین حسینی زیربار ترافیک برود.

فرزاد تیموری یکشنبه ۲۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کنارگذر اسدآباد یکی از پروژه های با اهمیت استان بوده که تسریع در روند بهره‌برداری این پروژه ۱۲ ساله ضرورت بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید بهمن ماه سال گذشته طرح فوق دارای نواقصی بود که این نواقص طی صورتجلسه‌ای مرتفع شد و در حال حاضر ایرادات و اختلافات جزئی برای بحث بهره برداری در زمینه ایمنی راه مد نظر پلیس راه بوده که این نقاط ایرادات جزئی مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد ظرف ۲۴ ساعته آینده تا صبح سه شنبه این ایرادات هم مرتفع شود.

تیموری با بیان اینکه با مرتفع شدن این ایرادات لاین برگشت کنارگذر اسدآباد از سمت کرمانشاه برای زائران اربعین حسینی زیربار ترافیک خواهد رفت، افزود: برنامه ای برای پیمانکار طرح تعریف کرده‌ایم تا  تکمیل لاین رفت از اسدآباد به سمت کرمانشاه هم با سرعت و جدیت بیشتری پیش برود.

وی همچنین از مورد طراحی قرار گرفتن تقاطع انتهایی اتصال کنارگذر به جاده موجود اسدآباد- کرمانشاه خبر داد و یادآورشد: این طرح هم هر میزان اعتبار نیاز داشته باشد از محل سفر ریاست جمهوری به استان تأمین اعتبار خواهد شد تا بتوانیم آن تقاطع را هم به صورت غیرهمسطح اجرا کنیم و با اجرای آن شاهد یک کنارگذر ایمن و مطمئن برای خدمات رسانی به شهروندان اسدآبادی و هم میهمانان باشیم.

تیموری بیان کرد: با اجرای این طرح ملی ۱۲ ساله شهرستان اسدآباد علاوه بر کاهش ترافیک عبوری شهر اسدآباد ایمنی تردد به غرب کشور هم افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، پروژه کنارگذر اسدآباد از سفر ریاست جمهوری دارای ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار بوده و با توجه به اینکه در اربعین امسال حداقل پنج تا شش میلیون نفر زائر از ایران به عتبات عالیات سفر خواهند داشت و ۶۰ تا ۷۰ درصد مسیر این زائران از مسیر اسدآباد خواهد بود به همین منظور لاین برگشت کنار گذر اسدآباد برای تردد زائران اربعین حسینی ظرف ۲۴ ساعته آینده زیربار ترافیک می‌رود.

این طرح به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی اسدآباد در سال ۸۹ آغاز شده و در مجموع به طول ۱۴ کیلومتر در دو فاز با چهار خط در حال احداث بوده که فاز اول کنارگذر به طول ۱۰کیلومتر و فاز دوم تقاطع‌های راه به طول چهار کیلومتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha