• پنجشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۴ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 94041809822
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

اتحاد مسلمانان در روز قدس به رخ جهانیان کشیده می‌شود

ایسنا/کردستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اتحاد، در هم تنیدگی و به هم پیوستگی مسلمانان چه شیعه و چه سنی در روز قدس 94 به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اتحاد، در هم تنیدگی و به هم پیوستگی مسلمانان چه شیعه و چه سنی در روز قدس 94 به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی حاوی این پیام است که مردم همچنان در دفاع از اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی مصمم و جان برکف و قاطع ایستاده‌اند.

وی افزود: حضور پرشور و پررنگ مردم انقلابی ایران اسلامی در این راهپیمایی نشان دهنده این امر است که به تهدیدها و زورگویی‌های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم اسرائیل توجه نمی‌کنند و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه‌سار رهبری قاطعانه و مدبرانه مقام معظم رهبری به عنوان اصلی‌ترین شاخص برای خود قبول دارند و با مشت‌های محکم و شعارهای رسا اعلام می‌کنند که ما همان انقلابی‌های سال 57 و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم و امروز در سنگرهای هسته‌ای پشت سرمقام معظم رهبری و رزمندگان خط مقدم هسته‌ای، ثابت و استوار ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری بیان کرد: ما در این راهپیمایی با حضور پرشور و شعور خود به فلسطینی‌ها و دیگر مظلومان جهان نشان می‌دهیم که فلسطین تنها نیست بلکه قلب‌ها و دل‌های آزادگان جهان اسلام با فلسطین است. مشت‌های گره کرده و فریادهای خروشان مردم در روز جهانی قدس همچون پتکی بر سر ایادی استکبار رژیم صهیونیستی فروخواهد آمد و این نشان از این دارد که با عنایت الهی روزی نه چندان دور اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی عنوان کرد: در شرایط حساس کنونی که دنیای استکبار به بهانه هسته‌ای در قالب گروه 1+5، تصویر و توهم ضربه زدن به نظام را در سر دارند، حضور بیش از پیش به ویژه مردم استان در راهپیمایی مورد توجه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: حضور پرشور مردم استان در این راهپیمایی این پیام را از سرزمین فرهنگ و هنر به دشمنان و دوستان خود ابلاغ می‌کند که مردم استان پا به پای مردان آزاده جهان در مقابل تزویر، زورگویی، ظلم و استکبار به سرکردگی رژیم صهیونیستی تا پای جان ایستاده‌اند و از حیثیت ایرانی دفاع می‌کنند.

وی، روز قدس را نماد مظلومیت اسلام در دوره شرک، تزویر، ظلم و استکبار دانست و ادامه داد: بیت‌المقدس سال‌ها درسایه‌سار حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از رژیم منفور صهیونیستی مورد ظلم قرار گرفته است. این‌ها حق ندارند ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته باشند و آمریکا اولین حامی تروریست در جهان و اسرائیل بزرگترین عامل دولتی تروریستی در جهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha