• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403071209784
  • خبرنگار : 30114

مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان:

مدارک تایید صلاحیت کاندیداهای هیات فوتبال توسط سازمان بازرسی بررسی می شود

مدارک تایید صلاحیت کاندیداهای هیات فوتبال توسط سازمان بازرسی بررسی می شود

ایسنا/کردستان مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان گفت: از سوی سازمان بازرسی خواستار ارسال مدارک تایید صلاحیت کاندیداهای پست ریاست هیات فوتبال به این سازمان نظارتی هستیم و طبق اساس نامه و قانون باید تایید آنها بررسی شود.

عیسی هواسی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه استان کردستان دارای استعدادهای درخشانی در فوتبال است، اظهار کرد: فوتبال کردستان دارای ظرفیت های و پتانسیل‌های خوبی است که می‌تواند در سطح کشوری درخشان باشد، بر همین اساس روا نیست این هیات در بلاتکلیفی قرار گیرد.

وی با بیان این‌که فوتبال یک رشته پر طرفدار است، عنوان کرد: سازمان بازرسی یک سازمان نظارتی است و طبق قانون نظارتی می‌تواند بر تمام سازمان ها، نهادهای انقلاب و عام المنفعه که از دولت کمک می‌گیرند نظارت داشته باشد.

هواسی گفت: فدراسیون فوتبال یکی از سازمان‌هایی است که از منابع دولتی و اماکن ورزشی دولت استفاده می کند و بر همین اساس سازمان بازرسی صلاحیت ورود به این مسئله را دارد.

هواسی به مسائل پیش آمده در انتخابات مجمع فوتبال اشاره و عنوان کرد: چند روز گذشته جمعی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال استان مستنداتی را در خصوص عدم صلاحیت تعدادی از کاندیداهای مجمع ارائه دادند که باید بررسی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود زمان و نبود مدارک تایید صلاحیت کاندیداها این مسئله را در یک تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان مطرح و خواستار به تعویق انداختن این مجمع شدیم.

مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان خاطرنشان کرد: طی اعلام ورزش و جوانان هیچ یک از مدارک در اختیار این اداره نبوده و تمامی تاییدها از سوی فدراسیون انجام شده است و ماهم به عنوان یک سازمان نظارتی مکتوب خواستار هرچه سریع‌تر ارسال مدارک شده ایم.

وی گفت: مدارک کاندیداها طبق اساس نامه فدراسیون و قانون بررسی خواهیم کرد و اگر عدم تایید صلاحیت کاندیداها برای ما محرز شود به صورت قانونی و طبق اختیارات پیگیر خواهیم شد.

عیسی هواسی در پایان یادآور شد: هدف در چنین نظارتی سلامت در کار است و اگر شفاف سازی صورت نگیرد برای جامعه شائبه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha