معرفی راه یافتگان به مرحله مصاحبه آزمون توانمندی تدریس نانو

۸۲ داوطلب آزمون مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو موفق به کسب حداقل ۷۰ درصد آزمون شدند و به مرحله مصاحبه تدریس راه پیدا کردند.

به گزارش ایسنا مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو در روز ۱۳ آذر ماه جاری برگزار شد و این آزمون حاوی ۵۰ سؤال تستی بود که به صورت آنلاین و بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار شد. برای این آزمون آنلاین، ۳ دفترچه مجزا برای داوطلبان طراحی شد و شرکت‌کنندگان فرصت داشتند در مدت زمان ۷۰ دقیقه به سؤالات آزمون پاسخ دهند. 

در این آزمون ۶۵ نفر به صورت مستقیم در آزمون توانمندی تدریس نانو ثبت‌نام کرده بودند و ثبت‌نامی‌های دهمین مسابقه ملی فناوری نانو نیز می‌توانستند بدون پرداخت هزینه و ثبت‌نام مجدد در این آزمون شرکت کنند و از این رو در مجموع در این آزمون ۳۵۸ داوطلب شرکت کردند که از این میان ۶۱ نفر از داوطلبان با ثبت‌نام مستقیم و ۲۹۷ نفر از ثبت‌نامی‌های دهمین مسابقه ملی در آزمون حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان از ۵۵ رشته تحصیلی مختلف در این آزمون شرکت داشتند که توزیع رشته‌های تحصیلی با بیش از ۱۰ شرکت‌کننده به این شرح است:

توزیع مقطع تحصیلی شرکت‌کنندگان آزمون نیز به صورت نمودار زیر است:

پس از پایان آزمون و با توجه به جمع‌بندی نتایج اکتسابی شرکت‌کنندگان آزمون، ۸۲ داوطلب آزمون که موفق به کسب حداقل  ۷۰ درصد آزمون شده بودند، به مرحله دوم یا همان مصاحبه تدریس راه پیدا کردند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، مرحله مصاحبه هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو به صورت آنلاین و در هفته آخر آذرماه برگزار خواهد شد. جزئیات برگزاری فرایند مصاحبه و هماهنگی‌های لازم با راه‌یافتگان طی تماس تلفنی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ آذر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99091914543
  • خبرنگار : 30057