شهدا فرهنگ آزادگی را به ما آموختند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: شهدا فرهنگ حریت و آزادگی، جانفشانی و شهادت طلبی را از ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش آموختند و به درک درستی از شعور حسینی دست یافته بودند.

به گزارش ایسنا، هدایت مظلومی همزمان با هفته دولت پس از دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان ضمن تبریک روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند  بیان کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر ارائه خدمت، اندیشه‌های شهیدان والامقام رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند. با تلاش و کوشش و عملکرد قابل قبول، مناسب‌ترین خدمات را به مخاطبان ارائه دهیم و رضایت آنان را جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت مطلوب در سایه دانش سازمانی میسر خواهد شد، گفت: مشارکت در کار، مدیریت در برنامه‌ها، بکارگیری خلاقیت، هم‌افزایی و برخورداری از روحیه تعاون و همکاری مهمترین عامل فرآیند تحقق اهداف و خدمت بهینه به ایثارگران عزیز در بنیاد محسوب می‌شود.

مظلومی خاطرنشان کرد: شهدا فرهنگ حریت و آزادگی، جانفشانی و شهادت طلبی را از ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش آموختند و به درک درستی از شعور حسینی دست یافته بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه ارائه یک خدمت مطلوب نیازمند سازمان پاسخگو است، یادآور شد: باید با اعتماد به نفس، حس مسئولیت پذیری خود را در قبال مطالبات و مشکلات ایثارگران بالا ببریم. وظیفه ما در مقابل خانواده‌های شهدا و ایثارگران بسیار سنگین است باید مراقب رفتار و اعمال خود باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

مظلومی گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در پیشگاه خداوند از منزلت معنوی خاصی برخوردار هستند و جایگاه آنان بس والا و برتر است. شهدا و ایثارگران در عرصه دفاع مقدس با نثار جان خویش، بزرگترین خدمت را به کشور و جامعه کردند و امروز مسئولان و کارکنان ما در تبعیت از آن فرهنگ و سیره شهدا، به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99060504497
  • خبرنگار : 71451