رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران مطرح کرد؛

کنترل سلامت کارگران واحدهای صنعتی بزرگ شهرک صنعتی چناران با تب سنج

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در بسیاری از شهرهای کشور، واحدهای صنعتی بزرگ مستقر در شهرک صنعتی شهرستان، تجهیزات مربوط به تب سنج‎ها را تهیه نموده و ورود و خروج سلامت کارگران را رصد و کنترل می‎کنند.

بخش‌علی بیاتی قله‌زو در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: اگر هر کدام از کارگران مشکلی داشته باشند به مرخصی اجباری البته آن هم با حقوق فرستاده می‎شوند، برخی واحدهای دیگر به دلیل اینکه مورد آلودگی قرار نگیرند و تردد کمتر شود به نیروهای خود مرخصی تشویقی با حقوق داده‎اند، خوشبختانه اکنون در شهرک صنعتی با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در خود شهرستان 210 واحد داریم، تا کنون حدود 15 واحد به دستگاه تب سنج مجهز شدند و واحدهای دیگر همچنان در حال تهیه دستگاه شب سنج هستند و سلامت نیروها را کنترل می‎کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تمامی تالارهای شهرستان تعطیل شدند.

فعالیت 5 هزار واحد صنفی

وی بیان کرد: بالغ‎بر 5 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان چناران فعال هستند که خوشبختانه همکاری خوبی دارند، تاکنون واحدی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی تعطیل نشده است.

بیاتی قله‌زو از تمامی تولیدکنندگان و واحدهای خدماتی به دلیل اینکه شهرستان چناران در کریدور محور شمالی بزرگراه آسیایی قرار دارد، خواست تا الزمات بهاشتی را رعایت کنند.

وی گفت: در شهرک صنعتی چناران هیچ کدام از واحدهای صنعتی کارگر خارجی به کار نگرفته‌اند مگر برای راه‌اندازی خطوط واحدهای تولیدی صنعتی که بیشتر این افراد از کشورهای اروپایی هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98122720870
  • خبرنگار :