صعود ۱۹ امتیازی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۷ بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در این حوزه به دست آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ایساکو، سید رضا حسینی، مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر بالا گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، طی چهار سال اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در سه ماهه پایانی سال گذشته با ۱۹ امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد ۷۶۲ رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریان حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.

وی با اشاره به افزایش روزافزون محدودیت‌های حوزه خدمات پس از فروش در حاشیه گسترش دامنه تحریم‌ها افزود: در حال حاضر متوسط امتیاز رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمامی خودروسازان در سطح کشور عدد ۷۴۳ است و شرکت ایساکو با حدود ۲۰ امتیاز فاصله از حد میانگین و بهره‌مندی از فاکتورهایی همچون طرح پایش و ارتقای شبکه خدمات با بهره‌گیری از سامانه هوش تجاری (BI)، اجرای طرح عارضه‌یابی از نمایندگی‌های غیرممتاز با پذیرش بالا به منظور ارتقای ارائه خدمات، اجرای طرح پیگیری مشتریان (فالوآپ)، پایش و کاهش مدت زمان پذیرش تا ترخیص خودرو، نظارت، کنترل و ترخیص خودروهای متوقف در نمایندگی‌ها (بیش از سه روز) و توسعه نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات خاص و بهبود سطح دسترسی مشتریان به این نمایندگی‌ها، توانسته به صورت معناداری در حوزه مشتری‌مداری در بین خودروسازان کشور پیشرو باشد.

حسینی در پایان از عللی همچون پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده در کسب این موفقیت یاد کرد و گفت: بهبود مستمر و افزایش رضایت مشتریان به صورت مداوم، اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو است و امیدواریم با ارتقا کیفیت خدمات، به صورت روزافزون شاهد افزایش رضایت‌مندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو باشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ خرداد ۱۳۹۸ / ۲۱:۲۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98030803695
  • خبرنگار :