آغاز به کار مرکز امداد "رنو"

نماینده رسمی رنو در ایران از 3 اقدام جدید این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد.

نماینده رسمی رنو در ایران از 3 اقدام جدید این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، نگین خودرو با اعلام آغاز به کار مرکز امداد نگین اعلام‌کرد: مشتریان رنو در تهران برای دریافت خدمات امدادی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره تلفن 734551 تماس بگیرند.

حمل خودرو با هماهنگی مرکز امداد نگین صورت می‌گیرد و این مرکز از مشتریان خواسته از حمل خودرو بدون اطلاع و اخذ مجوز خودداری کنند.

شرکت نگین خودرو خدمات "سرویس در محل" را برای جلب رضایت بیشتر مشتریان شهر تهران و جلوگیری از اتلاف وقت راه‌اندازی کرد.

این خدمات شامل ارائه سرویس دوره‌ای خودروهای رنو مطابق چک لیست استاندارد رنو فرانسه است که توسط تکنیسین‌های مجرب شرکت انجام و هزینه‌های قابل پرداخت صرفا طبق فاکتورهای نمایندگی مرکزی و بدون هزینه ایاب و ذهاب است.

خدمات "سرویس در محل" با حفظ گارانتی خودروی مشتریان، از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر قابل انجام است.

این طرح برای همه مشتریان اعم از دارای گارانتی و فاقد گارانتی معتبر است و متقاضیان می‌توانند از طریق شماره‌های 021-734551 و 09190844599 یا آدرس ایمیل vipservice@neginkhodro.com درخواست‌های خود را اعلام کنند.

واحد خدمات پس از فروش نگین خودرو همچنین اعلام‌کرد: برای رفاه حال مشتریان و اطمینان از انتقال خودروی خود به نمایندگی‌های مجاز شرکت نگین خودرو، این شرکت اقدام به عقد قرارداد همکاری با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت شبانه‌روزی کرد که با شماره تلفن سراسری 09629 پاسخگوی مالکان این خودرو خواهد بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94061006225
  • خبرنگار : 90136