/دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی/

منوچهری: تنها با وحدت می‌توان در برابر توطئه‌ها ایستادگی کرد

یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: وحدت داخلی و همدلی و همزبانی ملت و دولت برای مقابله با دشمنان خارجی ضروری است.

یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: وحدت داخلی و همدلی و همزبانی ملت و دولت برای مقابله با دشمنان خارجی ضروری است.

نعمت‌الله منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را با نام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری کردند که نشان از درایت و بصیرت ایشان دارد که به تمام موضوعات داخلی و خارجی کشور آگاهند.

وی شعار سال 94 را الگو و راه اصلی ملت و دولت دانست و افزود: همه ما باید تابع این دستور باشیم و آن را در امور زندگی خود وارد کنیم.

وی ادامه داد: وقتی که رهبر بر وحدت دولت و ملت تاکید دارند یعنی ما در شرایط کنونی بیش از هر چیز به انسجام داخلی نیاز داریم؛ زیرا شرایط حساس ایران در منطقه و در برابر دشمنانی که همواره در برابر ما متحد بودند این انسجام را می‌طلبد.

نماینده پاوه و اورامانات با بیان این‌که «امروز دشمنان داخلی و خارجی زیادی قصد دارند تیشه به ریشه نظام و اسلام بزنند» خاطرنشان کرد: تنها با وحدت، همدلی و همزبانی است که می‌توانیم در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

وی همدلی و همزبانی دولت و ملت حتی با مجلس را راه برون رفت کشور از شرایط فعلی دانست و خاطرنشان کرد: تنها از این راه است که رضایت‌مندی مردم نیز حاصل خواهد شد و گرفتاری‌های سختی که در این سال‌ها برای مردم پیش آمد قابل حل خواهد بود.

وی به مسئولین دولت و نمایندگان مجلس توصیه کرد: برای تحقق شعار سال و برای این‌که تنها در حد شعار باقی نماند از اختلافات جزئی و مصالح شخصی به نفع مردم بگذرید؛ زیرا مردم ایران شایستگی بیشتری دارند.

این نماینده مجلس گفت: باید فارغ از گروه‌بازی و جناح‌بازی‌های سیاسی همه مسئولین دست به دست یکدیگر دهند و برای جلب رضایت مردم و حل مشکلات کشور تلاش کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94012307631
  • خبرنگار :

برچسب‌ها