مربی سابق تیم ملی: نباید دست روی دست بگذاریم تا هندبال نابود شود

مربی سابق تیم ملی هندبال ایران با اشاره به انتشار نامه‌های انتقادی علیه فدراسیون گفت: نباید دست روی دست بگذاریم تا هندبال نابود شود.

مربی سابق تیم ملی هندبال ایران با اشاره به انتشار نامه‌های انتقادی علیه فدراسیون گفت: نباید دست روی دست بگذاریم تا هندبال نابود شود.

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: چند روز قبل نامه‌ای را در انتقاد از رئیس فدراسیون هندبال امضا کردیم. همه کسانی که این نامه را امضا کردند عمرشان را در هندبال گذاشته بودند. خواسته مشخص ما این است که رئیس فدراسیون هندبال تغییر کند. این نامه اولی نیست که از سوی خانواده هندبال مطرح می‌شود. از آن جایی که سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش تغییر کرد شاید حالا سه نامه خطاب به وزیر نوشته شده باشد.

وی افزود: نمی‌دانم که وزارتخانه به نامه ترتیب اثر می‌دهد یا خیر. باید دید اجزای وزارت چه کسانی هستند. اگر ترتیب اثر ندهند همین می‌شود که هندبال امروز چنین وضعیتی دارد. همه تلاش‌ها برای این است که هندبال نابود نشود. من نمی‌خواهم خودم سر کاری بروم. اگر به وضعیت هندبال رسیدگی نشود این ورزش کاملا نابود خواهد شد. هندبال مشکلات زیادی دارد. در بحث مدیریت بروید و ببینید در طول مدیریت کوزه‌گری چند نفر منصوب شدند و بعد هم خودشان کنار رفتند. این موضوع نشان می‌دهد که مدیریت در کار نیست.

مربی سابق تیم های ملی گفت: افرادی که خود کوزه‌گری با آنها کار را شروع کرد همه امروز مقابل رئیس فدراسیون هستند. بروید و ببینید چه شده که لیگ خوب و پویای هندبال ایران نابود شده است؟ در مقطعی ثامن‌الحجج آمده و به داد فدراسیون هندبال رسیده است. حالا کوزه‌گری متوجه شده که اشتباه کرده و نباید همه چیز هندبال را در اختیار ثامن الحجج قرار می‌داد. خب این که مدیریت نبود. اگر ثامن امروز از هندبال برود و دو تیم مطرح لیگ نباشند دیگر اصلا لیگ برتر هندبال معنی پیدا نمی‌کند.

صادقی تاکید کرد: ما در هندبال اسپانسر مالی نداریم. ثامن الحجج آمده و این کار را کرده است. اما نباید خط مشی هندبال ایران را به یک باشگاه بدهیم. حالا رسیدیم به جایی که نمی‌توان مقابل این باشگاه ایستاد. باید واقعیت‌هایی را که در هندبال وجود دارد، بررسی کنیم. خط مشی هندبال را رئیس فدراسیون باید مشخص کند. رافائل یکی از ضعیف‌ترین مربیانی بود که وارد کشور ما شده بود. خیلی جالب است که چرا حالا بهترین مربی شده است.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای که با باشگاه ثامن هستند حالا با شرایط ویژه‌ای مقابل فدراسیون قرار گرفته‌اند. اما باید چهار نفر از کارشناسانی که به این جریان وابسته نیستند را ببینیم. ما قبلا پیش سجادی رفتیم. گفتند ترتیب اثر می‌دهند. تصمیم گرفته شد یک نامه آماده شود. اگر ترتیب اثری به خواسته‌ها داده نشد این نامه منتشر شود. سه ماه از جلسه ما با سجادی گذشت. خیلی‌ها شاید حالا به یاد نداشته باشند. خیلی‌ها می‌گویند حالا ما امضا نکردیم. این اصلا مهم نیست. آنهایی که در هندبال زحمت می‌کشند حالا ناراضی هستند. هیچ کس هم ترتیب اثری نمی‌دهد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93021006928
  • خبرنگار : 71419