/مشارکت حداکثری، اخلاق انتخاباتی/

نماینده شوش: انتخابات نمایش اسلامیت و جمهوریت نظام است

نماینده مردم شوش در مجلس اظهار داشت: انتخابات و تعیین سرنوشت آینده کشور به دست مردم در چارچوب مردم سالاری دینی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شوش در مجلس اظهار داشت: انتخابات و تعیین سرنوشت آینده کشور به دست مردم در چارچوب مردم سالاری دینی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

سید راضی نوری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه خوزستان، با بیان اینکه به تعداد سال های عمر انقلاب، انتخابات برگزار شده است، گفت: مردم همواره ثابت کرده‌اند که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی هیچ گاه به نظام، امام (ره) و رهبری جفا نکرده و ان شاءالله در 24 خرداد هم با خلق حماسه‌ای سیاسی، مقدمه حماسه اقتصادی را فراهم می‌کنند.

وی اظهار کرد: انتخابات تجلی آرمان‌های نظام و انقلاب در مشارکت مردم در تمام مسایل اصلی اجرایی و مدیریتی کشور و همچنین مشارکت در تعیین سرنوشت خویش در چارچوب آرمان های ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است و جمهوریت و اسلامیت نظام را تثبیت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به فلسفه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، حضور تک تک مردم پشتوانه نظام خواهد بود، افزود: امروز اگر شاهد این همه هیاهو در رسانه‌های بیگانه و معاند هستیم، مؤید این است که هر رأی مردم به منزله تیری به قلب دشمن متخاصم است و در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته هم شاهد بودیم که مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی هیچ‌گاه به نظام، امام (ره)، رهبر و ولایت فقیه جفا نکردند و در صحنه‌های سیاسی 24 خرداد نیز با حضور در پای صندوق‌های رای حرف خود را به گوش تمام جهانیان خواهند رساند که ما آینده خود را به دست خود ترسیم خواهیم کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس با تأکید بر اینکه انتخابات نمایش اسلامیت و جمهوریت نظام در سطح جهانی در مقابل تمام دشمنی‌های آمریکا و ایادی داخلی آن است، تصریح کرد: اگر این حماسه سیاسی در 24 خرداد مطابق با تأکیدات مقام معظم رهبری محقق شود، مقدمه‌ای برای حماسه اقتصادی خواهد بود تا رئیس‌جمهور آینده با پشتوانه بالا و با برنامه‌ریزی‌های جدید مشکلات اقتصادی و میشتی مردم را رفع کند.

نوری گفت: همچنین حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی، در صحنه سیاست بین‌المللی هم بازتاب‌های مطلوبی برای کشور خواهد داشت و می‌توان با اتکا به جمهوریت نظام، همانند عرصه‌های سیاسی و فرهنگی به استقلال اقتصادی هم دست یافت. به طور یقین حضور مردم در روز رای گیری عزت و اقتدار نظام را در منظر جهانیان تثبیت می‌کند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92032313495
  • خبرنگار :