• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92032313509
  • خبرنگار : 71489

/مشارکت حداکثری - اخلاق انتخاباتی/

ابراهیمی: مردم سالاری دینی با حضور مردم محقق می‌شود

ابراهیمی: مردم سالاری دینی با حضور مردم محقق می‌شود

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مشارکت مردم در انتخابات بالاترین و اثرگذارترین عامل برای ایجاد حماسه سیاسی است.

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مشارکت مردم در انتخابات بالاترین و اثرگذارترین عامل برای ایجاد حماسه سیاسی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این‌که «مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد»، تاکید کرد: مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی با حضور پرشور مردم محقق می‌شود.

وی افزود: ناامیدی و یاس دشمنان و تسلیم شدن در برابر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از آثاری است که مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات می‌تواند داشته باشد؛ چراکه مشارکت اساسی‌ترین عاملی است که می‌تواند حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری را ایجاد کند.

وی با تاکید بر تاثیرگذار بودن مشارکت بالای مردم درانتخابات در بهبود شرایط کشور اظهار کرد: در هر کجای دنیا به طور طبیعی دشمن فشارهای زیادی را ایجاد می‌کند که در مقابل این فشارها همواره یک حرکت عظیم مردمی ایجاد شده و در نهایت دشمن که توانایی مقابله با این حرکت عظیم را ندارد عقب‌نشینی می‌کند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که «مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام و انسجام جامعه را تثبیت می‌کند»، اظهار کرد: معتقدیم حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته‌اند می‌تواند بسیاری از گره‌هایی که امروز حتی با دندان باز نمی‌شود را خود به خود باز کند.

وی با اشاره به همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: برگزاری همزمان این دو انتخابات مهم، انگیزه مردم را برای مشارکت حداکثری دوچندان می‌کند. این همزمانی می‌تواند همگان را به صحنه کشاند و مشارکت حداکثری مردم را رقم بزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha