/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

نماينده همدان در مجلس:صداي ناقوس مرگ صهيونيسم به گوش مي‌رسد

رييس مجمع نمايندگان استان همدان گفت: صداي ناقوس مرگ صهيونيسم به گوش مي‌رسد و تحولات منطقه و بيداري اسلامي آمريكا و اسرائيل را متزلزل كرده است.

رييس مجمع نمايندگان استان همدان گفت: صداي ناقوس مرگ صهيونيسم به گوش مي‌رسد و تحولات منطقه و بيداري اسلامي آمريكا و اسرائيل را متزلزل كرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه همدان، اميرخجسته در سخنان پيش از خطبه‌هاي روز قدس افزود: امروز روز ياس و نااميدي اسراييل غاصب و آمريكاي جنايتكار است. 65 سال از اشغال فلسطين مي‌گذرد و در اين مدت آمريكاي جنايتكار با تمام توان از اسراييل غاصب حمايت كرده است.

وي تصريح كرد: روز قدس، روز حركت مستضعفان جهان، روز تعيين سرنوشت ملت‌هاي مسلمان و روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام و برائت از استكبار است.

وي گفت: با بيداري اسلامي در منطقه، اسراييل ذليل شده است.

اين نماينده مجلس هم‌چنين با اشاره به اتفاقات سوريه و اين‌كه «امروز تمام كفر دست به دست هم داده‌اند تا سوريه را كه حمايت خوبي از مقاومت فلسطين داشت تحت فشار قرار دهند.» درباره تشديد تحريم‌ها عليه ايران اظهار كرد: مردم ايران با هوشياري در مقابل تحريم ابرقدرت‌ها ايستاده‌اند، دولت نيز بايد تهديدها را به فرصت تبديل كرده و از صادرات تك محصولي نفت جدا شده و توليد ملي را تقويت كند.

وي ادامه داد: با روحيه جهادگري و ولايتمداري مردم، توطئه سنگين ابرقدرت‌ها كه تحريم اقتصادي است با شكست مواجه خواهد شد.

وي ايجاد منطقه ويژه اقتصادي جهان‌آباد و پتروشيمي همدان را نيز مورد توجه قرار داد و گفت: در منطقه اقتصادي جهان‌آباد براي 30 هزار نفر اشتغالزايي خواهد شد.

خجسته ساخت سه پل در همدان را نيز يادآور شد و از شهرداري خواست كه زمانبندي افتتاح اين پل‌ها را به مردم اطلاع دهد تا نمايندگان نيز بتوانند بر پيشرفت آن نظرات داشته باشند.

وي درباره بومي بودن مديران نيز اعلام كرد: خواست و مطالبه مردم به كارگيري مديران بومي توانمند به خصوص در انتخاب استانداران است.

انتهاي پیام

  • جمعه/ ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052717003
  • خبرنگار :