بيانيه كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين نهاد رياست جمهوري درباره روز قدس

كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين نهاد رياست جمهوري با انتشار بيانيه‌اي، از آحاد مختلف مردم كشور خواست در راهپيمايي روز قدس حضور گسترده خود را به نمايش بگذارند.

كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين نهاد رياست جمهوري با انتشار بيانيه‌اي، از آحاد مختلف مردم كشور خواست در راهپيمايي روز قدس حضور گسترده خود را به نمايش بگذارند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«صدق وعده خداوند متعال مبني بر حاكميت مستضعفين و ذلت استكبار اگرچه مدت زماني بس دشوار طول كشيد، تا سبب‌ساز آگاهي توده‌هاي و عبرت‌آموز گردن‌كشان عصر زر و زور باشد،‌ ولي تحقق اين وعده هم‌اكنون با گسترش بيداري اسلامي در ممالك مسلمان و ملل تحت ستم در اروپا و آمريكا، اميدواري مومنان به حاكميت حق را دو چندان كرده است.

هم‌اكنون ديگر سخن از روند سازش و به رسميت شناختن يك موجوديت سرطاني و بي‌ريشه در منطقه نيست در حاليكه بيش از 60 سال تمام قدرت‌هاي دنيا با تمام توان تبليغاتي، اقتصادي و سياسي خود، خواستار تثبيت اين كيان غاصب در سرزمين‌هاي مقدس اسلامي بودند.

هم‌اكنون سران رژيم صهيونيستي با از دست دادن حمايت غرب در پي افول حاكميت پول و ناكارآمدي قدرت زر در برابر اراده‌هاي الهي،‌راههاي برون رفت از بحران خودسوزي‌هاي مدني را بررسي مي‌كنند تا درگير مساداي ديگر در عصر جديد نشوند.

بكارگيري آشكار خائنان به آرمان آزادي قدس براي مهار جبهه مقاومت به ويژه در كارزار جهاني سرزمين شام، آخرين تلاش مذبوحانه آنها قبل از فروپاشي نهايي در اين نبرد سرنوشت‌ساز است. نبردي كه حماسه پيروزي جبهه مقاومت و شكست‌هاي مهلك و تاريخي در جنگ 33 روزه و 22 روزه را براي صهيونيسم تكرار خواهند كرد.

تبليغات واهي از حمله به سرزمين مقدس ايران اسلامي و يا تشديد تحريم‌هاي اقتصادي كه با تدابير حكيمانه مقام معظم رهبري مبني بر ايجاد اقتصاد مقاومتي،‌ تكاپويي نافرجام در مسير سقوط آزاد جبهه استكبار،‌ در برابر جبهه مقاومت است.

ذلت و ضعف غرب و صهيونيسم در بحران‌هاي ريز و درشت اقتصادي و فرهنگي و سياسي خلاصه نمي‌شود، بحران ناشي از حمايت بي‌چون و چرا از موجوديت رژيم نامشروع صهيونيستي، دامنگير بلايي گسترده در سطح جهاني براي حاكميت پول و سرمايه توسط صهيونيسم جهاني شده است؛ حاكميتي كه نجات خود را در كشتار ملل مستضعف و مسلمان از ميانمار تا دمشق مي‌بيند.

كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين ضمن دعوت از آحاد امت اسلامي در ايران و ساير ملل مصمم در جبهه مقاومت در كشورهاي اسلامي و غيراسلامي براي شركت پرشور در مراسم روز جهاني قدس،‌از آن دسته غفلت‌زدگان و فريب خوردگاني كه اميد به بازگشت آنها به دامن رافت اسلامي وجود دارد مي‌خواهد كه تا زمان جبران از دست نرفته است به جبهه راستين مقاومت بازگشته و زيان ناشي از كوته بيني خود در جبهه مقاومت را دو چندان نسازند.

هم‌اكنون زمان تحقق پيش‌بيني عزت مسلمانان و مستضعفين در برابر مستكبران از سوي حضرت امام(ره) است،‌ به شرط اينكه با حضور در مياديني همچون روز جهاني قدس،‌ اين اراده جهاني، حاكميت شيطاني را از ميان برداشته و سنت الهي بنا بر وعده صادق حق،‌ رخ نمايناند؛ ان‌شاءالله.»

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91052415044
  • خبرنگار :

برچسب‌ها