ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

ایران روز قدس پیشتازی خود را در جهان اسلام عینیت می‌بخشد

ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: روز قدس روزی است که ایران پیشتازی خود را در جهان اسلام عینیت می‌بخشد.

ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: روز قدس روزی است که ایران پیشتازی خود را در جهان اسلام عینیت می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ایسنا)،«حسین کاشانی‌پور» در جلسه ستاد هماهنگی روز قدس، در سالن شهدای البرز استانداری اظهار كرد:مستکبران با نام حمایت از مردم سوریه تروریست‌ها را حمایت و مجهز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس در واقع فریاد مستضعفان بر مستکبران است، افزود: باید با بصیرت هرچه تمام‌تر وارد میدان عمل شویم و زمینه را برای خنثی شدن توطئه‌ها فراهم كنیم.

ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: باید با اطلاع‌رسانی گسترده‌تر زمینه را برای حضور پرشور مردم فراهم کنیم.

کاشانی‌پوربا بيان اين‌كه محصولات تبلیغی روز قدس فراهم شده و کار توزیع آن نيز انجام شده است،تصریح کرد: سی.دی‌های ویژه‌ای نیز در خصوص میانمار به همراه یک ویژه‌نامه توزیع شده است.

***شهر کرج آمادگي کامل برای برگزاری مراسم روز قدس را دارد

به گزارش ايسنا، «محسن احمدی‌پور»، مسوول ستاد اقامه نماز جمعه کرج، در جلسه ستاد هماهنگی روز قدس در سالن شهدای البرز استانداری گفت: شهر کرج آمادگي کامل برای برگزاری مراسم روز قدس را دارد.

وي با بيان اين‌كه امسال از درب شرقی مصلای کرج تا امامزاده حسن(ع) در روز قدس آماده‌سازی و فرش مي‌شود در ادامه با اشاره به اين‌كه ستاد نماز جمعه دو بخش تدارکاتی و اجرایی را مد نظر قرار داده است، افزود: در بخش تدارکاتی خیابان مصلي تا امامزاده حسن(ع) به داربست و فرش مجهز می‌شود.

مسوول ستاد نماز جمعه کرج با بيان اين‌كه سرویس سیار آب نیز در چهار نقطه درب شرقی تا درب امامزاده حسن(ع) قرار داده می‌شود،گفت: مقدار زیادی موکت، فرش، مهر نماز در 18 مکان مسیر تدارک دیده شده است.

احمدي‌پور افزود: اتوبوس واحدها نیز در میدان قدس مستقر می‌شود و سیستم صوتی حیاط و بلوار امامزاده حسن(ع) پوشش داده مي‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه کرج يادآور شد: آتش‌نشانی و اورژانس در سه نقطه جنوبی سه راه مصلي تا دو راه کارخانه قند مستقر می‌شوند.

***مساله قدس، مساله شخصی نیست بلکه مربوط به جهان اسلام است

براساس اين گزارش، «ناصر رجبی»، معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز در جلسه ستاد هماهنگی روز قدس در سالن شهدای البرز استانداری گفت: مساله قدس، مساله شخصی نیست بلکه مربوط به جهان اسلام است و از ابتدا خلقت تا پایان خلقت بايد به این مساله توجه شود.

وي اظهار كرد: حتماً باید برنامه امسال بهتر از سال‌های گذشته با حضور گسترده‌تر مسوولان،مردم و کارکنان دولت برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرزبا بيان اين‌كه باید کارمندان دولت و روحانيان در صف اول مراسم قرار گیرند،تصریح کرد: 11 نماز جمعه در سطح استان البرز برگزار می‌شود که تریبون خوبی برای بیان مسائل اسلام و انقلاب است و می‌توان نسل جوان را به پدیده روز قدس آشنا کرد.

رجبی با بيان اين‌كه با زبان روزه و اخلاص کامل در روز قدس حاضر می‌شویم که این امر عبادت است و ثواب بسیاری دارد، گفت: وظیفه ملی، دینی و انسانی ماست که به مساله روز قدس توجه کنیم و در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مساله قدس، مساله شخصی نیست بلکه مربوط به جهان اسلام است و از ابتدا خلقت تا پایان خلقت این مساله باید مورد توجه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: امام راحل(ره) فرمودند روز قدس روز جهانی است که فقط اختصاص به قدس نیست بلکه روز مقابله با مستکبران است، روزی که مستعضفان در مقابل مستکبران مجهز می‌شوند تا آنها را به خاک بمالند.

رجبي با بيان اين‌كه بحث وحدت کلمه از فرمایشات امام راحل(ره) است که بر آن تکیه و تاکید شده است، يادآور شد: استان البرز دومین سال است که پس از استان شدن شاهد برگزاری راهپیمایی برنامه روز قدس به صورت استانی است.

***روز قدس نمایش بزرگ مبارزه علیه صهیونيسم است

به گزارش ايسنا،«رسول عطاپور»،مسوول امور فرهنگی اداره کل ارشاد استان البرز در جلسه ستاد هماهنگی روز قدس در سالن شهدای البرز استانداری گفت: روز قدس نمایش بزرگ مبارزه علیه صهيونيسم و استکبار است.

وي اظهار كرد: روز قدس نمایش بزرگ مبارزه علیه صهيونيسم و استکبار است از این رو هر فرد عدالت‌طلبی باید با حضور خود در این روز در مقابل بی‌عدالتی‌ها بایستد.

مسوول امور فرهنگی اداره کل ارشاد استان البرز افزود: ادارات شهرستان، مراکز آموزشی فرهنگی هنری، کانون آگهی و تبلیغات و نشریات استان در حال فعالیت هستند و اطلاع‌رسانی این امر را به نحو احسن انجام می‌دهند.

عطاپور با بیان اینکه بسیج هنرمندان استان نیز اعلام آمادگی کرده است، خاطرنشان کرد: نسل آینده ما را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهد بايد که ذهنشان را با این نوع مسائل آشنا کنیم.

وي با بيان اين‌كه بنر 34 متری برای نقاشی کودکان در مسیر راهپیمایی در نزدیکی مصلا تدارک دیده شده است، ادامه داد: باید کاری کنیم که خاطره خوش از راهپیمایی در ذهن کودکان نقش ببندد تا در آینده انسان‌های بصیری تربیت شوند.

مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز يادآور شد: شب شعر نیز یک روز پيش از روز قدس برگزار می‌شود.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 91052415036
  • خبرنگار :