جمعه‌ي اين هفته، «مختارنامه» صحنه‌هاي كربلا را نمايش مي‌دهد

اولين بخش از صحنه‌هاي کربلا از سريال «مختارنامه» در قسمت نهم به تصوير کشيده مي‌شود.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، جمعه اين هفته و همزمان با پخش قسمت نهم سريال «مختارنامه»، اولين بخش از صحنه‌هاي مربوط به «کربلا» در اين سريال پخش خواهد شد.

رضا استادي، مدير روابط عمومي سريال «مختارنامه» با اعلام اين خبر گفت: «مختارنامه» روايت زندگي و قيام مختار ثقفي است اما به دليل ارتباط بخش‌هايي از زندگي اين شخصيت با واقعه‌ي کربلا، کارگردان در مسير روايت قصه اصلي خود با چند «تصوير» وارد کربلا شده و به شکل بسيار هنرمندانه‌يي به اين رويداد پرداخته است. از نظر شکل روايي داستان نيز، اين تصاوير در حالي در قسمت نهم سريال پخش خواهد شد که در اين مقطع از داستان، مختار به زندان افتاده و درست زماني که او در زندان عبيدالله بن زياد است، واقعه کربلا رخ مي‌دهد؛ البته پخش اين صحنه‌ها در ادامه سير طبيعي قصه است و روال فعلي روايت داستان با پخش اين تصاوير قطع نخواهد شد.

بخش‌هاي مربوط به خطبه عبيدالله در مسجد کوفه و واکنش ابن عفيف يکي از شيعيان کوفه ـ با بازي علي جاويدفرـ به اين سخنان، شورش زندانيان در زندان کوفه و همچنين عذاب وجدان قاتلان دشت کربلا، بخش‌هاي مهمي است که در قسمت نهم اين سريال به تصوير کشيده خواهد شد. همچنين از اين قسمت بازي محمود اردلان، در نقش زائده بن قدامه پسر عموي مختار آغاز خواهد شد.

***

سريال تلويزيوني «مختارنامه» در سايت اينترنتي خود به کليه سوال‌هاي ارسالي از سوي مخاطبان سريال پاسخ مي‌دهد.

مدير روابط عمومي اين سريال با اعلام اين خبر گفت: براي دريافت نظرها، انتقادها و پيشنهادهاي مخاطبان در خصوص سريال «مختارنامه»، از ابتداي آغاز پخش اين سريال سايتي اينترنتي راه‌اندازي شد. با توجه به محتواي خاص سريال «مختارنامه»، در هفته‌هاي گذشته ايميل‌ها و نظرهاي مختلفي درخصوص اين سريال از سوي مخاطبان مختلف ارسال شده که تمامي آنها پس از دسته‌بندي، براي بهره‌برداري در اختيار کارگردان، تهيه‌کننده و ساير دست‌اندرکاران سريال «مختارنامه» قرار گرفته است. بخش قابل توجهي از اين نظرها نيز سوال‌هاي مخاطبان بوده که پاسخ آنها داده شده و به تدريج بر روي سايت قرار خواهد گرفت.

استادي درخصوص نحوه پاسخ گويي به اين سوال‌ها گفت: پرسش‌هاي مخاطبان پس از دسته‌بندي، در شورايي با حضور مديران پروژه و نيز شخص کارگردان و نويسنده مطرح و پاسخ‌هاي مربوط به هر بخش توسط مسؤولان همان بخش تهيه و جهت انتشار بر روي سايت در اختيار روابط عمومي قرار مي‌گيرد؛ ضمن آنکه دسته‌بندي سوال‌ها به گونه‌اي خواهد بود که مخاطبان ديگر نيز بتوانند درخصوص نکات و مسائل مورد سوال، پاسخ‌هاي خود را بيابند.

علاقمندان مي‌توانند سوال‌هاي خود را به نشاني info@mokhtarnameh.com ارسال و پاسخ آن را در بخش «پاسخ به سوال هاي شما» در سايت سريال مختارنامه به نشاني www.Mokhtarnameh.com مشاهده کنند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۱ آذر ۱۳۸۹ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8909-00278
  • خبرنگار :