*ايسنا ـ 8 سال حضور* وزير مسكن: ايسنا توانسته با مردم ارتباط خوبي برقرار كند ايسنا دقيق و عميق به اطلاع‌رساني نگاه مي‌كند

وزيـر مـسـكـن و شـهـر‌سـازي گـفـت: ايسنا خبرگزاري بسيار فعالي است و از نظر حجم خبري بيشترين اخبار از اين خبرگزاري منتشر مي‌شود.

مهندس محمد سعيدي‌كيا در آستانه‌ي 16 آذر و پايان هشتمين سال فعاليت ايسنا در گفت‌وگو با خبرنگار مسكن خبرگزاري دانشجويان ايران ‌با اشاره به حضور خود در اين رسانه و بازديد از بخش‌هاي مختلف خبري آن اظهار كرد: ايسنا را بسيار فعال و پرتكاپو ديدم كه دانشجويان آن را ساخته بودند.

وي گفت: ايسنا همواره به موضوعات خبري عميق نگاه مي‌كند كه نشان از درك بالاي نيرو‌هاي اين خبرگزاري دارد. اين نيز از روحيه پر تلاش و علم و دانش آن‌ها نشات گرفته است.

سعيد‌ي‌كيا افزود: رسانه‌اي كه به طور دقيق و عمقي به اطلاع‌رساني نگاه و اخبار و رويداد‌هاي جامعه را منتشر مي‌كند، به طور طبيعي موفق‌تر از ساير رسانه‌هاست؛ زيرا توانسته نياز مردم را پاسخ دهد و اطلاعات جامعي در اختيارشان بگذارد؛ ايسنا نيز جزو اين رسانه‌هاست و توانسته ارتباط خوبي با مردم برقرار كند.

وزير مسكن در پايان خاطرنشان كرد: توصيه مي‌كنم در زمره فعاليت‌هاي خوبي كه خبرگزاري دانشجويان ايران داشته است، به عمق اخبار و انتشار اطلاعات جامع در موضوعات تخصصي بيشتر گام بردارد؛ چراكه مردم نيازمند دانستن و كسب اطلاعات هستند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۷ آذر ۱۳۸۶ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 8609-03534
  • خبرنگار :