/همراه با هفته خوابگاه‌ها/ رييس دانشگاه تربيت معلم: تنها يك چهارم هزينه‌ تعمير خوابگاه‌ها پرداخت شده است اتاق تندرستي و مطالعه در خوابگاهها احداث مي‌شود

رييس دانشگاه تربيت معلم تهران گفت: هزينه كل تعميرات خوابگاه‌هاي دانشجويي 2 ميليارد تومان است كه فقط يك چهارم آن در سال جاري پرداخت شده است.

عبدالجواد طاهر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: بر اساس برآورد اوليه در سال‌هاي قبل هزينه كل تجهيزات و تعميرات خوابگاه‌هاي دانشجويي 2 ميليارد تومان است كه از اين ميزان در سال جاري فقط يك چهارم آن پرداخت شده است.

وي افزود: امسال حل مشكلات فاضلاب و گرمايشي خوابگاه‌ها در اولويت قرار داده شده و همچنين در صورت اختصاص بودجه در جهت رنگ آميزي خوابگاه اقدام خواهد شد.

رييس دانشگاه تربيت معلم خاطر نشان كرد: در سال جاري مبلغ يك ميليون تومان بودجه براي كل تعميرات و تجهيزات دانشگاه و خوابگاه‌هاي اين دانشگاه اختصاص يافته است.

طاهر زاده در پايان از راه اندازي اتاق تندرستي، مطالعه، تلويزيون، كامپيوتر، به طور مجزا در خوابگاه‌هاي دانشگاه خبر داد و افزود: اميدواريم بتوانيم در حد توان و بر اساس بودجه اختصاصي اين امكانات را در جهت خواست دانشجويان در اين دانشگاه راه اندازي كنيم.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8602-10063
  • خبرنگار :