/تسليت ومحكوميت فاجعه سامرا/ عضوفراكسيون اقليت: انتقام‌گيري ازمسلمانان است ملل اسلامي دربرابرتفكرات ضدبشري دشمنان دركشانيدن تمدن‌هابه رويارويي توفيق مي‌يابند

عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي، ضمن تسليت به عموم شيعيان جهان و ملت‌هاي مسلمان، حادثه‌ي بمب‌گذاري در حرم مطهر امام هادي (ع) را محكوم كرد.

اسماعيل گرامي‌مقدم، عضو شوراي مركزي فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: با توجه به اينكه در روزهاي اخير شاهد توهين به ساحت مقدس رسول اكرم (ص) بوديم كه يك توطئه‌ي جهاني از سوي غرب بود، عوامل بمب‌گذاري حرم مطهر امام هادي (ع) نيز در همين راستا عمل كرده‌اند.

وي با بيان اينكه دشمن قصد توهين به مقدسات مسلمانان را دارند، افزود: اين بار آنها اين توهين را در خانه‌ي مسلمانان انجام دادند.

گرامي‌مقدم علت هجمه‌هايي كه در روزهاي اخير نسبت به مسلمانان صورت گرفته را ريشه در عدم موفقيت وابستگان به استكبار و خود استكبار جهاني عنوان كرد و افزود: پيروزي حماس در يك انتخابات دموكرات و هم‌چنين پيروزي ائتلاف يكپارچه در عراق به شدت هزينه‌ي اشغال آن را افزايش داده است و به همين دليل چاره‌اي جز هتك حرمت و خون‌ريزي و برانگيختن احساسات مسلمانان ندارند و در واقع اين كار يك نوع انتقام‌گيري از مسلمانان است.

عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي، تصريح كرد: لذا اين فراكسيون ضمن عرض تسليت مجدد به مسلمانان، آرزوي توفيق همه‌ي ملل اسلامي و پايداري و مقاومت را در برابر تفكرات ضد بشري دشمنان در كشانيدن تمدن‌ها به رويارويي دارد.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۳ اسفند ۱۳۸۴ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8412-02025
  • خبرنگار :