نماینده ولی فقیه در مازندران:

تبیین جریان مهدویت باید موجب افزایش معرفت شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه اطلاعات مردم از جریان مهدویت باید صحیح باشد تا مخاطبان آگاه شوند، گفت: برای رسیدن به جامعه مطلوب باید راه درست را انتخاب کنیم اما دشمن در حال گمراه کردن است باید برای داشتن جامعه عدالت محور برنامه‌های معرفتی تعریف شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری مهدویت، اظهار کرد: فعالیت در حوزه مهدویت هرچه زیاد باشد بازهم کافی نیست باید به دنبال اثرگذاری اقدامات فرهنگی باشیم.

وی با اشاره به اینکه شور حسینی دفاع مقدس را پیش برد و شور زینبی موجب روشنگری در دفاع از حرم شده است، افزود: با شور فاطمی باید به جنگ با تهاجم فرهنگی برویم.

این مسئول تصریح کرد: هرجا امید ضعیف می‌شود باید با شور مهدوی و فرج امام زمان جلوی رخوت و ناامیدی گرفته شود. زیرا تلاش دشمن ایجاد یأس در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و فضای عمومی جامعه برنامه‌های ویژه‌ای نیمه شعبان باید فعال شود، افزود: تمام شهرباید به نمایشگاه جشن مهدوی تبدیل شود.

این مسئول با تاکید براینکه اقدامات معرفتی از مهم‌ترین مسائل در بحث مهدویت است، گفت: برای رسیدن به جامعه مطلوب باید راه درست را انتخاب کنیم اما دشمن در حال گمراه کردن است باید برای داشتن جامعه عدالت محور برنامه‌های معرفتی تعریف شود.

آیت‌الله لائینی با تاکید براینکه اطلاعات مردم از جریان مهدویت باید صحیح باشد تا مخاطبان آگاه شوند، گفت: روایتگری باید به بهترین روش انجام شود تا شبهه‌ای ایجاد نکند. زیرا دشمن با ایجاد شبهات دینی در حال گمراه کردن نسل جوان جامعه است.

وی برگزاری جلسات ویژه روشنگری برای خواص جامعه را در ۱۲ جلسه و در ۱۲ شهر مازندران، ضروری دانست و افزود: هرچه خواص به معرفت برسند سرریز آن را در جامعه شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نکات موثر از جریان مهدویت باید به درستی تبیین شود، یادآور شد: نماز و فرهنگ نماز باید جدی گرفته شود. هرجا نور باشد خفاش نفوذ نمی‌کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401110805891
  • خبرنگار :