برگزاری جشنواره آموزشی مهارت‌های ورزشی یوگای کارگران کشور در زنجان

رئیس کمیته یوگای کارگری استان، از برگزاری سومین دوره جشنواره آموزشی خانوادگی مهارت‌های ورزشی یوگای کارگران سراسر کشور در زنجان خبر داد.

احمد قربانزاده افزود: سومین دوره جشنواره آموزشی خانوادگی مهارت‌های ورزشی یوگای کارگران سراسر کشور آقایان، همسر و فرزندان کارگران در فضای مجازی با همکاری هیئت ورزش کارگری استان آذربایجان‌شرقی از ۴ تا ۲۵ خردادماه امسال در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی https://worker-sport.mcls.gov.ir/ مراجعه و ثبت‌نام کنند.

بنیان‌گذار یوگا در استان زنجان ادامه داد: برای حضور در این رویداد، آشنایی کامل به رشته یوگا الزامی نیست و هدف توسعه فرهنگ سلامتی در بین آحاد مردم و به خصوص جامعه کارگری و خانواده آنان است.

وی با بیان اینکه کم‌تحرکی عامل اصلی بیماری‌ها است، یادآور شد: ترویج فعالیت‌های سالم و خلاقانه با رویکرد هنری ورزشی، آشنایی جامعه کارگری با رشته یوگا، ایجاد فضای همکاری در بین خانواده کارگران و شناسایی افراد مستعد در رشته یوگا، از دیگر اهداف این جشنواره است.

قربان‌زاده خاطرنشان کرد: به خانواده‌های برتر در هر بخش این جشنواره، حکم و جوایز نقدی از سوی فدراسیون ورزش کارگری اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401031711657
  • خبرنگار :