در آستانه یوم‌الله 22بهمن تاکید شد:

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان برای حضور در راهپیمایی 22بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در آستانه یوم‌الله 22بهمن مردم استان را به حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن تاکید بر لزوم رعایت ضوابط و دستورالعمل های کرونایی با انتشار پیامی، چهل و سومین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و هم استانی ها را به حضور در این راهپیمایی خودرویی و موتوری دعوت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان مشروح پیام بدین شرح است :

🖊 بسم الله الرحمن الرحیم

 ولَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَیٰ بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

انقلابی چهل و سه ساله شد که بدخواهان و دشمنانش هر سال برای نابودی اش نقشه ها کشیدند. انقلابی الهی با آرمانی برگرفته از نهضت سرخ حسینی و امتداد دولت عدل مهدوی

شکر و سپاس خالقی را سزد که در قهقرای تاریکی و ظلمت ، با درخشش خورشید امام خمینی (ره) ، کشور از زیر یوغ استبداد و استعمار طاغوت رهایی یافت و شمیم دلنواز آزادی و آزادگی مشام جان ایرانیان را نوازش داد.

 بهمن در حافظه ی تاریخی ملت ایران، گواه روشنی است از اثبات وعده ی الهی و تحقق شعار " ما می توانیم " و امسال نیز  به شکرانه ۴۳ سال تنفس در هوای معطر انقلاب و به پاس مجاهدتهای بی شمار نسلی غیرتمند و مجاهد ، زبان به تسبیح حق می گشاییم و سالروز شکفته شدن گل انقلاب را به جشن خواهیم نشست.

 ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ در حالی از راه رسید که  ۲۴ ماه تلاش همه جانبه ی کادر بهداشت و درمان و سایر تلاشگران در عرصه ی مقابله با ویروس منحوس کرونا ، جلوه های بی بدیل از اوج همکاری ، همدلی و نوع دوستی را در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی به تصویر کشید و راه و رسمی نو و متفاوت در اعلام حضور و ترسیم شکوه همدلی ملت ایران با آرمانهای امام راحل و شهدای والامقام بنا نهاد.

 اینجانبان با تبریک این روزهای فرخنده و با گرامیداشت یاد و خاطر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی و با آرزوی طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب و عزت، افتخار و توفیق بیش از پیش برای دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی ، از آحاد مختلف مردم استان مومن و خداجوی سمنان دعوت می کنیم تا ضمن سر دادن ندای وحدت بخش " الله اکبر " در ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن و نیز با حضور در همایش همدلی و افتخار ملت ایران در راهپمایی خودرویی و مردمی ۲۲ بهمن که متناسب با وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرها ، در سراسر این دیار مهربان برگزار می شود ، حضور یافته و بار دیگر وحدت و اقتدار ملی و میهنی خود را به نمایش گذارند.

انْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400112116714
  • خبرنگار :