• پنجشنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400112116327
  • منبع : نمایندگی سمنان

برگزاری "فجر زینبی" و گرامیداشت سردار شهید حسن شاطری در سمنان

برگزاری "فجر زینبی" و گرامیداشت سردار شهید حسن شاطری در سمنان
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان ویژه برنامه " فجر زینبی" و آیین گرامیداشت سردار شهید والامقام حاج حسن شاطری با حضور هاشمی استاندار سمنان دکتر گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از ایثارگران و خانواده های شهدا در فاطمیه سمنان برگزار شد.

احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تقدیر از اقدامات ارزشمند و پرمحتوای ستاد مردمی مجاهدان بدون مرز برای برگزاری یادواره شهید شاطری و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت اظهار کرد: باید توجه جامعه اسلامی را به جهاد تبیین و روشنگری سوق دهیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم الگوهای شاخص برای جوان امروز و نسل چهارم انقلاب معرفی شوند افزود: کارهای مردمی در انقلاب اسلامی و در همه امور از جمله در تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت اهمیت و تأثیر بسزایی دارد. 

 سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان گفت: پرداختن به رویش های انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است که از مهمترین آنها می توان به رویش انقلاب اسلامی مکتب حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز مدافع حرم و مقاومت اشاره کرد. 

ریواده با بیان اینکه سپهبد شهید حاج حسن شاطری ، سردار اخلاق و شهید شاخص مقاومت است اضافه کرد: از خصوصیات بارز شهید شاطری می‌توان یک عمر مجاهدت در عرصه‌های مختلف جهاد نظامی و حضور در دفاع مقدس در سنین نوجوانی اشاره کرد. 

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز شهید شاطری که در کلام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ذکر شده است این است که با رفتار خود محرومیت ها و مشکلات را تغییر می داد که به همین دلیل سردار اخلاق معرفی گردید.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: در سالروز شهادت شهید شاطری و شهدای مدافع حرم با عنوان فجر زینبی، از بیستم بهمن تا پایان این ماه برنامه های متنوعی در استان‌های سمنان، اصفهان و تهران برای پاسداشت خدمات این شهید عزیز برگزار می گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha