• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400111914573
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح همزمان ۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهدیشهر

افتتاح همزمان ۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهدیشهر

ایسنا/سمنان در آیینی با حضور استاندار سمنان و مسوولان شهرستان مهدیشهر ۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی این  شهرستان با اعتباری ۶۵میلیارد تومانی به بهره‌براری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: مسوولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر، خروج از ظلمات و رسیدن به نور و روشنایی بود افزود: با پیروزی انقلاب ، ظلمات در عدالت، به رسیدگی به محرومان و تحول عظیم در سازندگی کشور تبدیل شد.

امام جمعه مهدیشهر بر لزوم معرفی انقلاب به نسل جوان تاکید و تصریح کرد: امروز با نسلی روبرو هستیم که آن دوران را حس نکرده است و باید مسائل و فضای آن دوران برای آنان تبیین شود.

وی با اشاره به آرمان های انقلاب امام و مردمی بودن آن اظهار کرد: باید به سمت ساده زیستی رفته و فضای زیبای اوایل انقلاب را در مدیریت خود پیاده کنیم.

بارانی با اشاره به مشارکت‌های مردمی در شهرستان مهدیشهر گفت: مردم مهدیشهر بالغ بر ۲۰‌میلیارد تومان در بحث کرونا و امور خیر کمک کردند که تمام این مسائل نور همدلی و وحدت است.

وی با بیان اینکه شکر قلبی، زبانی و رفتاری از ارکان شکرگزاری است اضافه کرد: برای اینکه انقلابی بمانیم، باید بسیار صبور باشیم، همچنین باید برای انقلابی ماندن، باید شکور باشیم و به نعمت های خداوند شکرگزاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بارانی به لزوم مردمی بودن مدیران پرداخت وادامه داد: ضرورت دارد تا شُکر گزاری رفتاری در مدیران سطح استان و شهرستان نمود پیدا کند.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه استاندار سمنان، نمونه و مصداق بارز مدیریت جهادی و انقلابی و سخت کوشی در کار است گفت: امروز وجود استاندار سمنان بواسطه ی انجام اقدامات جهادی ، حضور بی تشریفات و دلسوزی صادقانه برای مردم، یک نعمت الهی برای استان سمنان است .
افتتاح همزمان 46 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهدیشهر

وی افزود: انتظار می‌رود که با حضور استاندار تحولی در سطح مدیریت انقلابی در استان سمنان شکل بگیرد.

بارانی از مهدیشهر به عنوان شهرستانی با ظرفیت بالای گردشگری نام برد و اظهار کرد: توسعه گردشگری از ظرفیت های بسیار مطلوب برای شهرستان مهدیشهر است که می توان با توجه به صنایع دستی، محصولات لبنی و کشاورزی و پروتئینی، به موفقیت های خوبی دست یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha