امام تا پایان عمر در جست‌وجوی برقراری عدالت بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: امام راحل تا پایان عمر پربرکت خود در جست‌وجوی برقراری عدالت بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ضمن تبریک  ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام راحل در عمل به انجام وظیفه در تمامی امور، با خلوص نیت و آرامش قلبی، اهتمام راسخ داشتند.

وی به نقش بی بدیل شهدا در پیروزی انقلاب و تداوم آن پرداخت و افزود: ما در راه انقلاب، شهدای محراب و شهدای گلگون کفن زیادی را تقدیم کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: برای ادامه دادن راه امام(ره)، باید ویژگی‌های یاران امام (ره) را در خود تقویت کنیم.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: عدالت و عدالت محوری از نکات کلیدی بود که همواره مورد تاکید امام راحل نیز قرار داشت.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) به منظور مبارزه با بی‌عدالتی، قیام کردند و تا پایان عمر با برکت خویش، به دنبال اجرای عدالت بودند.

مطیعی بر لزوم تداوم راه امام تاکید و اظهار کرد:امروز هرکسی در هر جایگاه و منصبی قرار دارد، باید با فساد مبارزه کرده و به دنبال اجرای عدالت باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سالیان سال در دنیا دست برتر را داشته و با پیروزی بر مشکلات و دشمنان به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود تصریح کرد: در بهمن سال ۱۳۵۷ و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حق آمد و باطل نابود شد، به این دلیل که باطل رفتنی است.

مطیعی افزود: امام راحل فرمودند کسی که طمع دنیا دارد، از مال دنیا هیچگاه سیر نخواهد شد و خواهان تمام دنیا و بیش از این خواهد شد.

وی با بیان اینکه دنبال دنیا و متعلقات آن رفتن، یکی از آفت هایی است که باعث پیاده شدن افراد از قطار انقلاب می شود اظهار کرد:  ما باید در برابر وسوسه های شیطان مقاومت کنیم و در طریق مستقیم قرار گرفته و این راه را ادامه دهیم که باعث رحمت ملائکه در دنیا و آخرت خواهد بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400111208944
  • خبرنگار :