پیام تسلیت سردار باقرزاده در پی عروج شهادت‌گونه سیدنبی موسوی

صبح امروز، سیدنبی موسوی از اعضای گروه‌های تفحص شهدا با عروجی شهادت‌گونه در مقتل شهیدان فکه به‌سوی محضر دوست ازلی و ابدی پر کشید و عموم همرزمان و دوست‌داران خود را داغدار نمود.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، در پی این شایعه،سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته  جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انالله‌واناالیه‌راجعون

صبح امروز و بعد از فریضه الهی، برادر عزیز، مجاهد، بسیجی و جستجوگر نور "سید نبی موسوی" پس از سال‌ها تلاش و کوشش مخلصانه، با عروجی شهادت‌گونه در مقتل شهیدان فکه به سوی معبود ازلی و ابدی پر کشید و عموم همرزمان و دوست‌داران خود را داغدار نمود. بی‌گمان تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و خالصانه سید نبی در مسئولیت‌های گوناگونی همچون تعمیرات ماشین‌آلات سنگین مهندسی، رانندگی بیل‌های مکانیکی و مترجمی، برگ‌های زرینی از اعمال صالح او در محضر ربوبیست. او که افتخار داشت از خانواده معظم شهدا باشد، سرانجام در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حالت سجده و رو به قبله در منطقه فکه به محضر دوست شتافت. خدایش رحمت کند و با اجداد طاهرینش محشور نماید.

اینجانب از طرف خود و دیگر همرزمانم در کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فقدان این برادر با صفا، مؤدب، دوست‌داشتنی و فداکار را به خانواده محترم و فرزندان و همچنین برادر مجاهد و صبور ایشان آقای سیدنعمت موسوی تسلیت عرض می‌کنم و برای همگان صبر و اجر و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400100906419
  • خبرنگار :