• پنجشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99122821802
  • منبع : نمایندگی گیلان

رئیس بسیج رسانه گیلان:

رسانه ها برای شورآفرینی انتخابات ۱۴۰۰ تلاش کنند

رسانه ها برای شورآفرینی انتخابات ۱۴۰۰ تلاش کنند

ایسنا/گیلان رئیس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات بزرگ سال ۱۴۰۰ و آغاز برنامه سازی های رسانه های معاند برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای، گفت: باید از ظرفیت رسانه ها برای شورآفرینی و آوردن مردم در پای صندوق های رای استفاده کنیم.

مهدی پارسا در نشست تجلیل از فعالان و برگزیدگان مسابقات رسانه ای بسیج رسانه، با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه و بالندگی جامعه، اظهار کرد: با توجه به وجود شرایط کرونایی، شاهد فعالیت خوب خبرنگاران از طریق تهیه خبر و گزارش و یادداشت و عکس از جانفشانی کادر درمان بودیم.

وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران در حوزه بیمه و معیشت، افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت بیمه خبرنگاران و تامین معیشت براساس قانون کار هستیم.

پارسا، با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد سازمان بسیج رسانه استان در سال ۹۹ با همکاری خبرنگاران، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات رسانه ای، ورزشی و کتابخوانی، نشست های هم اندیشی و بازدیدهای رسانه ای بخشی از این برنامه هاست.

وی از خبرنگاران خواست در حوزه تولید محتوا امیدآفرینی را مد نظر داشته باشند و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضور فعالان در فضای مجازی همراه با امیدآفرینی را از جوانان مطالبه کردند، خبرنگاران نیز باید از کلیه ظرفیت ها رسانه ای برای امیدآفرینی استفاده کنند.

رئیس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به وجود سوژه های ناب برای تزریق امید به جامعه، یادآور شد: متاسفانه مشکلات معیشتی موجب شده خبرنگاران برای سوژه یابی و سوژه پردازی بی انگیزه شوند، اما ضد انقلاب شبانه روز علیه جمهوری اسلامی کار می کند تا مردم را دلسرد و ناامید نشان دهد.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید تفکر بسیجی و روحیه جهادی را نشر دهند، خاطرنشان کرد: نمی توانیم مشکلات اقتصادی را انکار کنیم، اما جبهه انقلاب همواره باید آماده باشد و اجازه مایوس کردن مردم را به دشمنان ندهد.

پارسا، با اشاره به در پیش بودن انتخابات بزرگ سال ۱۴۰۰ و آغاز برنامه سازی های رسانه های معاند برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای، عنوان کرد: هرچقدر مشارکت مردم در انتخابات کمتر باشد، دشمنان شادتر خواهند شد.

رئیس بسیج رسانه گیلان ادامه داد: دشمنان بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر پربرکت انقلاب به دنبال خسته نشان دادن مردم هستند، اما اینگونه نیست و ملت ایران در همه صحنه های انقلاب حضور دارند لذا باید از ظرفیت رسانه ها برای شورآفرینی و آوردن مردم در پای صندوق های رای استفاده کنیم.

وی در ادامه جشنواره رسانه ای «ابوذر» را یک برند دانست و اضافه کرد: بیش از ۲۰ هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال و خبرنگاران گیلانی توانستند دو مقام کشوری را کسب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha