• چهارشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99122720815
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبرداد؛

توزیع  35 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

توزیع  35 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

ایسنا/اردبیل مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل از توزیع 35 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان در آستانه عید نوروز و یک دستگاه تبلت به یک دانش‌آموز نیازمند خبر داد.

فردین محمودی با اعلام این خبر اظهار کرد: بسته‌های معیشتی توزیعی هر کدام به ارزش 3 میلیون ریال  و تبلت به ارزش 30 میلیون ریال بود که با مشارکت کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل و پزشکان مرکز درمان ناباروری قفقاز این نهاد تهیه و توزیع شد.

وی به تازه تاسیس بودن این مرکز و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین به ویژه خیرین سلامت در پیشبرد اهداف آن اشاره و بیان کرد: این بسته حمایتی شامل مرغ، ماهی، برنج ایرانی، روغن، شکلات و اقلام بهداشتی بود.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی اردبیل، موفقیت مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی در اجرای برنامه های محرومیت زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ‌از پیش خیرین استان دانست و یادآور شد: علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950271669 واریز و یا برای تحویل کمک‌های غیرنقدی خود به این مرکز واقع اردبیل، شهرک کارشناسان، فاز 3، ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه و یا با شماره 33749502-045 تماس بگیرند.

محمودی مهمترین هدف این مرکز را ارائه خدمات درمان ناباروری به نیازمندان اعلام و تصریح کرد: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها، افزایش اعتماد نیکوکاران و شناسایی خیرین و پیوند توانمندی‌های خیرین با نیازهای محرومان از جمله اهداف و کارکردهای راه‌اندازی این مرکز است.

وی با اشاره به اینکه همکاری جهاد دانشگاهی اردبیل با کمیته امداد استان سابقه طولانی دارد، خاطر نشان کرد: با راه اندازی این مرکز نیکوکاری، همکاری با کمیته امداد که ارائه خدمات مطلوب به اقشار محروم و آسیب دیده را اولویت خود قرار داده، دو چندان می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha