• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99122619868
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران تاکید کرد

لزوم فعالیت ایسنا در راستای آسیب‌شناسی مشکلات مازندران

لزوم فعالیت ایسنا در راستای آسیب‌شناسی مشکلات مازندران

ایسنا/مازندران رئیس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: اثربخشی فعالیت رسانه ای خبرنگاران در راستای آسیب‌شناسی معضلات مهم و بر زمین افتاده در این استان یک اولویت مهم محسوب می‌شود که مطالبه جدی این نهاد علمی و فرهنگی نیز است.

محمدرضا شافعیان در نشست هم‌اندیشی و ارائه گزارش عملکرد سالیانه دبیران خبری خبرگزاری ایسنا در مازندران با اشاره به اینکه، اثربخشی فعالیت رسانه ای خبرنگاران در راستای آسیب‌شناسی معضلات مهم و بر زمین افتاده در این استان یک اولویت مهم محسوب می‌شود که مطالبه جدی این نهاد علمی و فرهنگی نیز است، اظهار کرد: صداقت، حق طلبی و اخلاق مداری سه استراتژی مهم خبرگزاری ایسنا است و  قلم و قدم خبرنگاران نباید ابزاری برای معامله و تخریب قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید با روحیه مطالبه‌گری مشکلات بر زمین افتاده مازندران از سوی خبرنگاران ایسنا پیگیری شود، تصریح کرد: تخریب بزرگترین بداخلاقی است اما از نقد منصفانه که مسئول را به مسیر درست هدایت کند، حمایت می‌کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه اگر قلم در مدار حق قرار بگیرد، افراد به هر شیوه‌ای آن را می‌پذیرند، خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایسنا در مازندران بر موضوعات مهم محیط‌زیستی به ویژه پسماند و آسیب‌های اجتماعی ورود جدی‌تری داشته باشند.

شافعیان با اشاره به اینکه خبرنگاران ایسنا، خبرنگار اشخاص نیستند، بلکه باید برای مردم و رفع مشکلات‌شان بنویسند، تصریح کرد: اگر توانستید درد مردم را به مسئول منتقل کنید، آن وقت باید به منبع بودن خود، افتخار کنید.

در ابتدای این جلسه سیداحمد حسینی سردبیر خبرگزاری ایسنا در مازندران نیز با اشاره به اینکه، ایسنا در مازندران در سه محور بررسی مسائلی که منجر به پیشرفت این استان می‌شود، پیگیری مشکلات مردم و انعکاس عملکرد خوب و درست مسئولان، فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در مازندران مشکلات فراوانی در مباحث زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی وجود دارد که به صورت ویژه بر روی آن در حال فعالیت هستیم.

وی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس جهاد دانشگاهی مازندران به عنوان مدیرمسئول خبرگزاری ایسنا در این استان قدردانی کرد و گفت: ایسنا با توجه به ماهیت دانشجویی خود تلاش کرده است، موضوعاتی که منجر به توسعه مازندران می‌شود را با کمک اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها بررسی و در اختیار مسئولان قرار دهد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه که با حضور سیدمحمد حسینی معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد، خبرنگاران ایسنا نیز به ارائه نقطه‌نظرات و بیان مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha