به گزارش ایسنا، بنابر اعلام عکسچاپ، در جوامع مدرن بیشتر خانواده ها تمایل دارند به عنوان عیدی ”پول“ هدیه دهند. امروزه عیدیها بیشتر به صورت نقدی و اسکناس است به طوری که در روزهای پایانی سال مراجعان بانک ها بیشتر خواهان اسکناس های نو هستند. نوروز به عنوان پدیده ای فرهنگی در سرزمین ما ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر مناسبت ها متمایز و ممتاز می کند، از جمله این پدیده ها رسم و آداب عیدی دادن و عیدی گرفتن است. خرید عیدی نوروز با توجه به متفاوت بودن سلیقه ها از سخت ترین و در عین حال شیرین ترین کارهای زمان نزدیکی به سال جدید و عید نوروز است. در جوامع امروزی یکی از بهترین هدیه برای عید ، خرید لباس و تیشرت است که با توجه به شناختی که از طرف مقابلمان داریم هم از ارزش خوبی برخوردار است و هم قابل استفاده در موقعیت های متفاوت است. چیزی که باید قابل توجه باشد، انتخاب لباس با سلیقه هدیه گیرنده است. اگر راهی وجود داشته باشد که امکان چاپ طرح دلخواهمان روی تیشرت مورد نظر ما را فراهم کند، یکی از بهترین و جذاب ترین هدایای عید محسوب می شود.
از این روش می توان برای عیدی دادن به نزدیکترین دوستانمان هم استفاده کنیم. چاپ عکس دو نفره، عکس تولد بچگی، عکس فارغ التحصیلی، همه و همه باعث طراحی هدیه خاطره انگیز برایمان می شود. طرحی با رنگهای متفاوت از لحظه لحظه های زندگی که تداعی کننده خاطرات دور و نزدیک است. یکی از ویژگی های این هدیه این است که می توان طرح مورد نظر رای بر روی هر نوع لباسی با هر سایزی چاپ کرد که دیگر مشکل تهیه عیدی برای کودکان هم وجود نداشته باشد. بچه ها با دیدن طرح ها و شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان به وجد آمده و متوجه اهمیت بزرگترها به علایق شان می شوند. دیدن عکس ابر قهرمان های شخصیت های کارتونی روی لباسی که به تن دارند، حس قهرمان بودن را به آنها منتقل می کند و شروع سال جدید را با حس خاطره انگیزی انجام می دهند. چاپ تیشرت از جدیدترین روشهای دنیای امروزی برای تداعی خاطرات برای همه سنین و هر نوع جنسیتی است و شاید برخلاف مابقی هدایا در عید، کمترین تمایز را بین افراد قائل می شود. در بسیاری از موارد حتی می توان مدل لباس را خود شخص انتخاب کند و با طرحی که مد نظر دارد به افرادی که در این حرفه تخصص و فعالیت دارند بسپارد. این می تواند یکی از بارزترین ویژگی های این نوع هدیه باشد، چیزی که در گذشته ای نه چندان دور حتی تصورش هم محال بود.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات