• سه‌شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99121208473
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد:

سوابق عملی کاندیداها ملاک باشد نه شعارهای انتخاباتی

سوابق عملی کاندیداها ملاک باشد نه شعارهای انتخاباتی

ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه شعارهای انتخاباتی نمی‌تواند چندان محرک باشد، گفت: مردم باید ببینند کاندیداهای ریاست جمهوری چه توانمندی و سوابق عملی دارند و آگاهانه رأی خود را به صندوق بیندازند.

رسول حامدیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: در این فرصت باقی مانده تا انتخابات، هر اقدامی که بتواند امید مردم را افزایش دهد تا آینده خود را روشن‌تر ببینند و برخی از مشکلاتشان و از جمله مشکلات معیشتی آن‌ها را حل کند، می‌تواند سبب افزایش و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات شود.

وی افزود: مردم باید ببینند کاندیداهای ریاست جمهوری چه توانمندی و سوابقی دارند و آگاهانه رأی خود را به صندوق بیندازند. معتقدم شعارهای انتخاباتی نمی‌تواند چندان محرک باشد. برای مثال ضعف مشکلات مدیریتی در کشور سبب شده که مردم به دنبال افرادی بگردند که توانایی اداره و مدیریت کشور را داشته باشد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: بنابراین اگر مردم در کاندیدایی توانایی مدیریت و اقتدار ببینند میزان مشارکت آنان تا حد زیادی بالا می‌رود، اما اگر تشخیص دهند که کاندیدا تنها شعار می‌دهد و سابقه درخشانی ندارد طبیعتاً میل رأی دادن به چنین کاندیداهایی را ندارند. بنابراین پیش از شعار، سوابق عملی افراد ملاک است.

حامدیان تصریح کرد: به طور طبیعی هر دولتی که می‌خواهد موفق باشد باید نقاط ضعف و قوت دولت‌های قبل از خود را به خوبی بشناسد و البته باید در چارچوب سیاست‌های کلی نظام حرکت کند و به طور طبیعی این نقاط قوت و ضعف را بررسی کند تا بتواند برای اداره کشور برنامه‌ریزی داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌هایی که اخیراً انجام شده به نظر می‌رسد حضور مردم در انتخابات آینده قابل قبول باشد و زمانی که نزدیک به انتخابات می‌شویم تعداد بیشتری از افراد تصمیم به دادن رأی می‌گیرند و به احتمال قوی حدود ۶۰ درصد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha