• سه‌شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99120503327
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

توزیع ۴۱۲ تن انواع کالاهای اساسی در اردستان

توزیع ۴۱۲ تن انواع کالاهای اساسی در اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره صمت شهرستان اردستان گفت: اداره صمت جهت پاسخگویی به تقاضای مردم و تنظیم بازار اقدام به توزیع بیش از ۴۱۲ تن انواع کالاهای اساسی کرده است.

محمدرضا باقری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تقاضای مردم برای خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود، این اداره جهت پاسخگویی به تقاضای مردم و تنظیم بازار اقدام به توزیع بیش از ۴۱۲ تن انواع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج خارجی، روغن جامد و مایع، شکر، گوشت قرمز، مرغ گرم،  مرغ منجمد،  تخم مرغ و میوه کرده است.

وی افزود: در ۱۱ ماه امسال حدود ۱۲۲ تن برنج هندی، ۵۶ تن گوشت مرغ گرم، ۲۲ تن مرغ منجمد، ۸۷ تن شکر، ۱۵ تن روغن نیمه جامد و ۲۶ تن روغن مایع و ۸۶ تن تخم مرغ توسط فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد غذایی در شهرستان اردستان و روستاها توزیع شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان اردستان با بیان اینکه طی این مدت تعداد ۲۰۴ فقره پروانه کسب توسط اتاق اصناف صادر شده است، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با بسیج اصناف جهت بهره‌گیری از ظرفیت بازرسان افتخاری و همیار بازرسی امضا شده است، علاوه بر ملموس شدن میزان بازرسی‌ها برای مردم، تعداد بازرسی‌ها نیز افزایش یافته است.

باقری به بازرسی از اصناف و مشاغل سطح شهرستان اردستان به خصوص میوه و سبزی‌فروشان اشاره کرد و گفت: تاکنون تعداد ۲۶۸۸ مورد بازرسی توسط بازرسان و گروه نظارت انجام شده است که در این راستا ۱۸۵ واحد متخلف شناسایی شدند. همچنین تعداد ۴۲۲ واحد نانوایی مورد بازرسی و ۵۷ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال و این روند نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت و معدن، تصریح کرد: تاکنون ۲۳ فقره جواز تاسیس و پروانه اکتشاف با پیش‌بینی ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۵۰ میلیون تومان و پیش‌بینی اشتغال ۱۸۵۰ نفر در بخش صنعت و معدن صادر شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان اردستان، تأکید کرد: تعداد ۷ فقره پروانه بهره‌برداری با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸۱ میلیون تومان و اشتغال ۲۸۱ نفر، تمدید ۳۶ فقره جواز تاسیس صادره، تغییر دو خط تولید، ۱۹۶ مورد بازدید از واحدهای صنعتی، ۲۸ مورد بازدید از معادن و تخصیص ماهیانه ۶۰۰ هزار لیتر سوخت معادن از جمله فعالیت‌های انجام شده از سوی اداره صمت شهرستان اردستان بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha