به گزارش ایسنا،بنابراعلام روابط عمومی شرکت کارگزاری دلیران پارس، واحد ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای یکپارچه سازی کانال های ارتباط با مشتریان و همچنین به عنوان مرکز و نقطه دسترسی مشتریان به انواع خدمات سهامداری و بورس ها راه اندازی شده است.
این واحد با بهره گیری از انواع فنآوریهای روز رایانهای ، تلفن و نمابر در خدمت مشتریان است و مراجعان میتوانند در اسرع وقت پاسخ به پرسش های خود را در زمینه خدمات مختلف بورسی و سهامداری دریافت کنند.
ارتقای سطح خدمترسانی متناسب با نیاز مشتریان، پشتیبانی از خدمات ارائه شده در راستای رفع ابهامات و مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایندهای اطلاعرسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و ارائه مشاوره های مورد نیاز از جمله اهداف راهاندازی واحد ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس است.
کارگزاری دلیران پارس همچنین بر روی سامانه ارتباط با مشتریان خود خدماتی چون اطلاعات شعب کارگزاری در سراسر کشور، وضعیت برگزاری دوره های آموزشی، خدمات مربوط به کد سهامداری و ... را ارائه می کند.
همچنین سامانه نوین این امکان را در اختیار کارگزاری قرار داده است که از نگاه و تجربه مشتریان خود در روند خدمات رسانی بهره مند شده و فرآیندهای موثرتری را در برنامه ریزی های آتی به کار گیرد.
مشتریان کارگزاری دلیران پارس می توانند با شماره گیری ۴۱۵۶۵۰۰۰ از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند.
انتهای رپرتاژ آگهی