• یکشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99112619107
  • خبرنگار : 30054

همه چیز درباره ماشین سی ان سی چوب و کاربرد های آن

همه چیز درباره ماشین سی ان سی چوب و کاربرد های آن

با توجه به رشد روز افزون صنعت چوب و استفاده‌ از محصولات چوبی، باید از ماشین آلات صنعتی جدید مانند سی ان سی چوب که کاربرد زیادی دارد، در کارگاه‌ها استفاده شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آمل برش، یکی از پرطرفدارترین وسایل چوبی که امروزه استفاده‌ی فراوانی دارد، مبل می‌باشد و کارگاه‌هایی که کار تولید مبل را انجام می‌دهند هم بسیار مورد توجه قرار گرفته و یکی از مشاغل محبوب بین مردم می‌باشد.

آشنایی با دستگاه سی ان سی چوب:

بهتر است بدانید که از ماشین‌های سی ان سی چوب در این کارگاه‌ها استفاده می‌شود که با استفاده از آن‌ها دقت کار بسیار بالا می‌رود، با ظرافت خاصی کار انجام می‌گیرد و تولید افزایش می‌یابد.

توجه داشته باشید که کارهای مربوط به به ام دی اف و چوب توسط ماشین آلات صنعتی انجام می‌گیرد. مانند:دورکن، پانل برها، لبه چسبان‌ها و ... که کاربردی ترین و مهم ترین آن‌ها، دستگاه سی ان سی می‌باشد.

دستگاه سی ان سی کارهای حساس را به خوبی انجام می‌دهد. کارهایی مانند حکاکی ۳ بعدی، برش‌های دقیق که دقت آن‌ها کمتر از ۰.۰۱ میلی‌متر می‌باشد و خراطی و منبت کاری به وسیله‌ی فرز سی ان سی انجام می‌گیرد.

توجه داشته باشید که ماشین‌های سی ان سی چوب در دو دسته‌ی مختلف ساخته شده‌اند که می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید. برای منبت کاری و خراطی از سی ان سی روتاری استفاده می‌شود و برای کارهای تخت مانند ام دی اف از سی ان سی تخت استفاده می‌شود.

اگر قصد خرید یا فروش ماشین سی ان سی چوب دارید، بهترین گزینه برای شما شرکت ماشین سازی آمل برش می‌باشد که در فروشگاه قطعات یدکی و ابزار مولن می‌توانید محصولات فوق العاده‌ی این شرکت را ببینید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. محصولات سی ان سی مولن در انواع مختلفی ساخته شده‌اند و با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که شرکت ماشین سازی آمل برش در سال ۱۳۶۳ به عنوان تولید کننده نمونه کشور در زمینه ماشین آلات صنایع چوب به همگان معرفی شده است و با کارهای بی نظیری که این شرکت انجام داده است این عنوان را برای خود حفظ کرده و در سال ۱۳۸۶ به عنوان پیشکسوت نمونه صنعت در استان مازندران معرفی شده است.

مزایای ماشین سی ان سی:

خرید ماشین سی ان سی و استفاده از آن مزایای زیادی دارد. البته توجه داشته باشید که با خرید ماشین سی ان سی از شرکت ماشین سازی آمل برش، یک ماشین سی ان سی با کیفیت و مرغوب داشته باشید. می‌توانید در فروشگاه آنلاین مولن این ماشین‌ها را ببینید و ماشین سی ان سی مورد نظر خود را با قیمت مناسبی از این شرکت معتبر و معروف خریداری نمایید.

 حال برخی از مزایای خرید ماشین سی ان سی را برای شما شرح می‌دهیم که به صورت زیر می‌باشد:

. سرعت ماشین سی ان سی بسیار بالا می‌باشد و می‌توانید در زمان کوتاهی کارهای زیادی را انجام دهید. مانند ماشین سی ان سی چوب که دارای سرعت بالایی می‌باشد.

. دقت ماشین‌های سی ان سی بسیار بالا است و هیچ گونه خطایی هنگام کار کردن با آن‌ها رخ نمی‌دهد.

. با استفاده از ماشین‌های سی ان سی بخش زیادی از خطاهای انسانی از بین رفته است و خطایی رخ نمی‌دهد.

. دارای فعالیت گسترده‌ای می‌باشد. به این صورت که کارهای زیادی مانند: حکاکی، برش، اجرای طرح‌ها، نوشتن متن با فونت‌ها و ... را انجام می‌دهند. مانند ماشین سی ان سی چوب که کارهای زیادی انجام می‌دهد و یکی از ماشین‌های پرکاربرد و محبوب می‌باشد.

کار با سی ان سی:

برای آشنایی مشتری‌ها با این نرم افزارهای شرکت ماشین سازی آمل برش بعد از فروش ماشین‌های سی ان سی، کلاس‌های آموزشی سی ان سی برای مشتری‌های خود برگزار می‌کند که مشتری‌های عزیز با آگاهی کامل از نحوه‌ی عملکرد قطعات الکترونیکی سی ان سی، بتوانند از این ماشین‌ها استفاده کنند و با مشکل خاصی روبرو نشوند.

به طور مثال بعد از خرید دستگاه سی ان سی چوب، برای اپراتور این دستگاه کلاس‌های آموزش نرم افزارها را برگزار می‌کنند که اپراتور با این نرم افزارها به خوبی آشنا شود. بعد از یادگیری نرم افزارها، بهتر است اپراتورهای محترم با قطعات موجود در ماشین سی ان سی آشنا شوند، قطعاتی مانند کنترلر که یکی از مهم‌ترین قطعه‌های موجود در ماشین‌ها می‌باشد و حکم قلب را دارد.

توجه داشته باشید که این شرکت، یکی از شرکت‌های معتبر و معروف می‌باشد و همواره مرغوب ترین محصولات را تولید می‌کند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش سی ان سی می‌باشد.

با داشتن گارانتی، خیال مشتری‌ها راحت می‌شود که در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، به راحتی می‌توانند از گارانتی آن استفاده کنند و قطعات یدکی آن‌ها را تامین کنند. بعد از خرید هر ماشین سی ان سی، می‌توانید از گارانتی یک ساله مولن هم استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت  شرکت ماشین سازی آمل برش  سر بزنین و مقالات بیشتری بخوانید.

برای آگاهی از لیست قیمت انواع خط تولید سایت شرکت ماشین سازی آمل برش و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

تلفن تماس: tel:+۹۸۱۱۴۳۱۱۳۸۸۴-۸

آدرس ایمیل: info@amolboresh.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha