• پنجشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99112317211
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار شهرستان:

بانوان اردستانی وارد میدان انتخابات شوراهای شهر و روستا شوند

بانوان اردستانی وارد میدان انتخابات شوراهای شهر و روستا شوند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: از بانوان توانمند که دلشان برای پیشرفت شهرستان اردستان می تپد تقاضامندیم با نامزدی در انتخابات شوراهای شهر و روستا به میدان بیایند.

حمیدرضا تاملی صبح امروز (پنجشنبه-۲۳ بهمن ماه) در مراسم تجلیل از بانوان کارمند شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی یک نقش طلایی بوده و کاملا مشخص است که بانوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس فعال بودند.

وی با اشاره به فعالیت بانوان در بخش های مختلف جامعه گفت: به نظر می رسد تحول چشمگیری پس از انقلاب در بهره گیری از ظرفیت بانوان در عرصه های مختلف شاهد هستیم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه نقش بانوان در خانواده های شهرستان اردستان نقش هدایتگری است، ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه اردستان مذهبی و سنتی است این امر تا اندازه زیادی در پررنگ نشدن نقش بانوان در جامعه موثر بوده است. همچنین فضای سیاسی حاکم بر اردستان نیز در شکوفا نشدن توان و ظرفیت بانوان موثر بوده است.

تاملی افزود: متاسفانه فضای سنتی، مذهبی و سیاسی شهرستان اردستان اجازه نداده بانوان شهرستان خروجی های متناسب با پتانسیل های خود در عرصه های اجرایی، اداری، سیاسی و اجتماعی در منطقه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم به نظر می رسد فرصت خوبی برای بانوان باشد که سرمایه های مستعد خود را در معرض آرای مردم در شهرها و روستاها قرار دهند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه اگر یک بانو در شورای اسلامی شهر و روستا مسئولیتی در خصوص مسائل مدیریت شهری قبول کند خیالمان از مسائل سلامت آن دستگاه راحت خواهد بود، تاکید کرد: با توجه به اینکه هر جا به بانوان اعتماد کرده ایم به نتایج خوبی رسیده ایم از بانوان توانمند که دلشان برای پیشرفت شهرستان اردستان می تپد تقاضامندیم با نامزدی در انتخابات شوراهای شهر و روستا به میدان بیایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha