• چهارشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99112116495
  • خبرنگار : 71638

اخلاق حلقه گم شده در لیگ والیبال ایران

سیلی ملی پوش والیبال به فیلمبردار پس از شکست! +فیلم

سیلی ملی پوش والیبال به فیلمبردار پس از شکست! +فیلم

تصاویر منتشر شده مهر تاییدی بر بی اخلاقی ملی پوش والیبال ایران در لیگ داخلی زد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال ایران درحالی پیگیری شد که تیم های مدعی به مصاف هم رفتند. هرچه به انتهای لیگ نزدیک می شویم حساسیت لیگ برتر والیبال افزایش پیدا کرده و بالطبع آن حواشی ها افزایش پیدا می کند.

باتوجه به فشردگی امتیاز ها، تیم های رده پایین برای فرار از سقوط و امید به حضور در پلی آف با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین بالا نشین های لیگ برتر والیبال ایران برای نشان دادن قدرت خود و صدرنشینی با یکدیگر جنگیدند. 

هرچه به هفته های انتهایی این مسابقات نزدیک می شویم تنور رقابت ها و حواشی آن داغ می شود. پیش از آغاز دور برگشت مسابقات، نبود ویدئو چک اعتراضاتی را از طرف تیم ها همراه داشت. با توجه به حساسیت رقابت‌ها، کمیته مسابقات تصمیم به استفاده از ویدئو چک گرفت. اما باز هم در هفته بیست و هفتم شاهد بودیم که ویدئو چک بهانه ای بیش نبود چرا که ویدئو چک به جای کاهش اعتراضات باعث درگیری بیشتر بین نیمکت ها شد.  

می توانیم بازی شهرداری ارومیه و ورامین را بازی جنجالی هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال بدانیم چرا که بعد از اتمام این دیدار شاهد بداخلاقی هایی از سوی دو تیم بودیم.  شهرداری ورامین توانست با نتیجه ۳ بر ۲ در این مسابقه به پیروزی برسد و این باعث شده بود که بازیکنان تیم ارومیه رفتار غیر حرفه ای داشته باشند.

پس از پایان این رقابت پرتنش دو بازیکن ارومیه به داور فحاشی کرده و حتی یکی از بازیکنان به تصویربردار برنامه تلویزیونی سیلی می زند!

در جدیدترین ویدیو منتشر شده مشخص شد که پوریا یلی به صورت فیلمبردار یکی از شبکه های تلویزیونی سیلی زده و سال افزون هم برسر داور دوم فریاد می کشد! البته این موضوع از چشمان کمیته انضباطی دور نماند و یلی و سال‌افزون جریمه و دو جلسه محروم شدند. 

اما آیا واقعا این صحنه ها در حد شأن لیگ والیبال ایران است؟ آیا این جریمه ها باعث خواهد که دیگر شاهد این اتفاقات در زمین نباشیم؟ 

اگر فرهنگسازی درستی صورت نگیرد و جلوی این رفتار ها گرفته نشود قطعا والیبال ایران درجا زده و به جای پیشرفت، روز به روز پس رفت خواهد داشت چرا که اکنون در لیگ والیبال ایران حاشیه پررنگ تر از تاکتیک و بازی زیبا شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۰۴:۳۹

بازیکن بی‌جا کرده که زده باید جریمه سنگینی بپردازه..خودم بشخصه بازیکن هستم و تو همه حاشیه ها سکوت کردم ..اون شخص باید معذرت بخواد و جریمه باید بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۰۷:۵۵

اخلاق تو خانواده از والدین الگو گرفته میشه و در جامعه از مسوولان. ورزشکار هم نگاه به دست وزیر و وکیل میکنه.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۰۸:۴۳

عکاس چون همکار شماست کاملا با تعصب و جانبدارانه نوشتید و منعکس کردید بنده در کنار زمین شاهد بودم با اینکه همیشه مخالف برخورد فیزیکی هستم توهین عکاس بسیار زننده و غیر قابل گذشت بود توصیه میکنم کمی با تحقیق بنویسید.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۰۹:۳۱

ساغول قوچاني

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۰۹:۴۱

مسوولان باید با این ... بی اتیکت ورزشی برخورد کنند.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۱۱:۴۵

باید یک سیلی به فداراسیون بزنند این جریمه‌ها تشویق دیگر بازیکنان به خشونت است حداقل بایستی دوسال از ورزش بیرون انداخته شود و جریمه زندان و نقدی هم برایش در نظر بگیرند. فدراسیون‌ها خرابند که این ورزشکاران چنین عکس العملی را نشان می‌دهند.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۱۳:۵۶

آقا چه اشکال داره مد شده دیگه. وقتی قانون گذار مملکت این کار را می‌کنه از غیر چه انتڟاری داری؟ متأسفانه ورزشکاران‌مان دست بزنشان خوب شده.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۱۴:۱۱

بی فرهنگ

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۱۴:۴۵

اقایان جایگاهی اگر الان دارید صدقه سر همین تصویر برداران وعوامل صدا و سیما که امثال شما را مردم از رسانه ها میبینند و حمایت‌تان می‌کنند فکر میکنید چون بازیکن تیم ملی هم هستید هر کار میتوانید بکنید جناب یلی پس جایگاهتان را مدیون من و امتال ما هستید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۱۶:۴۱

این بازیکن رو باید کلا محروم کنند که دیگه درس عبرت بشه برای بقیه.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۲ ۱۸:۰۳

تا کی می‌خواین علیه تیم‌های شهرستانی تبلیغات منفی بکنید، تا کی تیم‌های پایتخت حق تیم‌های شهرستانی رو میخوان بخورن و شماها بزرگنمایی بکنید و حق به جانب اون‌ها رای صادر کنید؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۳ ۰۹:۵۴

واقعا حیف لقب انسان. به جای والیبال باید بره تکواندو کار کنه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۳ ۱۹:۰۱

کجاش فیلمبرداره داشت از آب گل الود ماهی می‌گرفت فقط یلی هلش داد. در ضمن این بازی رو هر کی دیده باشه میفهمه چی شد و داور چطوری جلو چشم مردم والیبال بلد ارومیه سر تیم ارومیه رو ناجوانمردانه برید.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۵ ۰۷:۳۹

یکی از بزرگترین ایرادات فرهنگی ایرانیان در طول تاریخ احساساتی بودن و تصمیم های آنی و بدون فکر از روی احساسات است و این فیلم نمونه بارزی از حاکم شدن احساسات بر تعقل و تفکر است.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۱۰:۴۴

اول از هم اینکه لطفا همین طوری الکی نیاید نظر بدید جناب اقای یلی ایشون رو فقط هولشون دادن و الکی موضوع گنده شد و عکاس هم به ایشون توهین کرده اگرچه رفتار خوده آقای یلی هم بد بود