• یکشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99111913913
  • خبرنگار : 50405

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی:

باید به جای یقه‌گیری از افراد، ساختارها را اصلاح کنیم

باید به جای یقه‌گیری از افراد، ساختارها را اصلاح کنیم

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: امروز باید به جای یقه‌گیری از افراد در جهت اصلاح ساختارها تلاش کنیم.

سید محسن بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم ایران برای حفظ قرآن و اسلام و مبارزه با ظلم و ظالم انقلاب کردند و در ۲۲ بهمن ۵۷ اولین مرحله از انقلاب خود را به ثمر رساندند. مهم‌ترین وظیفه انقلاب حفظ قرآن، اسلام و مردم بوده و هست. 

وی با بیان اینکه انقلاب یک مرحله ندارد و مرحله به مرحله است، عنوان کرد: ما تا کنون چند مرحله از انقلاب را گذارنده‌ایم و برای رسیدن به مقصد، مراحل دیگری را در پیش رو داریم. ما چون تجربه حکومت‌داری بر مبنای اسلام شیعی را نداشتیم، نتوانستیم سیستمی را طراحی کنیم که بتوانیم بدون هیچ‌گونه نقصی عدالت و پیشرفت را برای تمام آحاد جامعه فراهم کنیم و بنابراین اعتماد بخشی از مردم را از دست دادیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: در حال حاضر ما باید به جای اینکه یقه افراد را بگیریم و در محکومیت آنها بکوشیم، در جهت اصلاح ساختارها کوشش کنیم و دست از یقه کسانی که برای این مردم و این انقلاب زحمت کشیده‌اند و یا زحمت می‌کشند، برداریم .

بنی‌هاشمی با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب عبارت بود از حفظ قرآن و اسلام و مبارزه با ظلم و ظالم، بیان کرد: ما تا ابد باید از این آرمان‌ها پاسداری کنیم، اما چون مدیریت انقلاب و کشور تا کنون با سعی و خطا جلو رفته است، سعی‌های ما به حفظ انقلاب کمک کرده است و خطاهای ما به حفظ انقلاب صدمه زده است. هر چه در اصلاح ساختارها و زیر بناها بکوشیم باعث می‌شود که کارآمدی ما بیشتر و خطاهای ما کمتر شود.

وی خاطرنشان کرد: چون انقلاب مرحله به مرحله است، آرمان‌های هر مرحله با آرمان‌های مرحله دیگر متفاوت است. ما تا انتهای جنگ به صد در صد آرمان‌های مرحله اول انقلاب رسیدیم، ولی در دوران سازندگی و دوران جنگ اقتصادی با امریکا دچار مشکل شده و هستیم . 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی مشکل کنونی کشور را مشکل ناکارامدی برخی از مسئولین دانست و افزود: هر سیستم و فردی که ما را به کارامدی برساند، آن سیستم و آن فرد مطلوب انقلاب است.

بنی‌هاشمی با تاکید بر اینکه نسل جدید همچون نسل قدیم به حفظ قرآن و اسلام و مبارزه با ظلم و ظالم معتقد است، اضافه کرد: آنچه نسل جوان را از این آرمان‌ها دور می‌کند، ناکارآمدی مجموعه سیستم مدیریتی ماست که البته با همت جوانان و به لطف خدا، این مدیریت‌ها کارامدتر و این سیستم‌ها به روزرسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha