• شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99111812931
  • خبرنگار : 50163

فرماندار خرم‌دره:

شهروندان کمک‌حال مسئولان در تنظیم بازار باشند

شهروندان کمک‌حال مسئولان در تنظیم بازار باشند

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: همکاری مردم و گزارش تخلفات اصناف توسط آنان یکی از ارکان اصلی تنظیم بازار است.

حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه علی‌رغم تحریم‌ها و مشکلاتی که از نظر اقتصادی دولت با آن دست و پنجه نرم‌می‌کند اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف در کشور انجام شده است، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن این دستاوردها هستند.

وی با بیان اینکه فرافکنی به‌ویژه در حوزه بازار برای مردم آسیب‌زا است، اضافه کرد: همه تلاش‌ها در حوزه بازار شهرستان بر تهیه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم و دسترسی راحت آن‌ها به این اقلام استوار است.

این‌ مسئول با تاکید بر اینکه در تخلفات بازار همه باید گزارشگر بوده و همه احساس مسئولیت کنند، ادامه داد: همکاری مردم رکن اصلی تنظیم بازار است و در این زمینه هر کس باید به نوبه خود احساس مسئولیت کند تا شاهد تخلفات کمتری باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده در بحث تامین اقلام اساسی در شهرستان مشکلی نداریم، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌ها در حوزه بازار خرم‌دره مشکل تامین مرغ بود که خوشبختانه این مشکل نیز حل و در حال حاضر مرغ مورد نیاز مردم در بازار موجود است.

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر این‌که تنظیم بازار و تامین رفاه و آرامش مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است، یادآور شد: برای تحقق این مهم از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده خواهد شد و هیچ کم‌کاری در این زمینه پذیرفته نیست که از مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از بازار اشاره کرد.

محمدی از تداوم نظارت‌ها در این شهرستان و تشدید آن همزمان با روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز خبر داد و گفت: برای کنترل بازار و جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت‌ها، این بازرسی‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

فرماندار خرم‌دره تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ اداره صمت یا تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha